دانلود بازی کال آف دیوتی موبایل – Call of Duty: Mobile

پس از مدت‌ها انتظار، نسخه موبایل بازی Call of Duty سرانجام منتشر شد. برای دانلود نسخه اندروید بازی کال آف دیوتی موبایل در ادامه با ما همراه باشید.

بازی کال آف دیوتی موبایل آخرین نسخه از این مجموعه پرطرفدار به حساب می‌آید که به صورت کاملا رایگان منتشر شده است. شما هم‌اکنون می‌توانید بدون هیچ مشکلی آن را تجربه کنید.

در این بازی می‌توانید در نقشه‌های خاطره انگیز مجموعه کال آف دیوتی به بازی بپردازید. بتل رویال 100 نفره؟ مسابقات دث مچ 5 به 5؟ حالت زامبی؟ جنگ تک تیراندازها؟ بازی Call of Duty: Mobile همه چیز دارد.

کاملا رایگان

دانلود بازی کال آف دیوتی موبایل

این بازی از گرافیک HD مناسب و کنترل‌های کاملا قابل تنظیم بهره می‌برد. ویژگی گفتگوی متن و ارسال صدا نیز در بازی وجود دارد. یکی از محبوب‌ترین بازی‌های شوتر تاریخ را به صورت کاملا رایگان تجربه کنید.

نقشه‌های دوست داشتنی

دانلود بازی کال آف دیوتی موبایل

اگر بازی‌های کال آف دیوتی: بلک اوپس یا کال آف دیوتی: مدرن وارفر را تجربه کرده باشید، با نقشه‌های بازی کال آف دیوتی موبایل آشنایی خواهید داشت. شما همچنین در مپ اختصاصی 100 نفره بتل رویال بازی، می‌توانید در کنار دوستانتان به رقابت بپردازید. نقشه‌های اولیه بازی شامل Nuketown ،Crash ،Hijacked ،Crossfire ،Standoff و Killhouse می‌شود و به زودی نقشه‌های بیشتری به بازی اضافه خواهد شد.

همه چیز را شخصی سازی کنید

دانلود بازی کال آف دیوتی موبایل

با انجام این بازی و دریافت امتیاز، شما می‌توانید شخصیت‌های مشهور، اسلحه‌ها، لباس‌ها، لوازم و گجت مختلفی را باز کرده و با آن‌ها در حالات مختلف بازی حضور پیدا کنید.

یک بخش رقابتی جذاب در کنار دوستان

دانلود بازی کال آف دیوتی موبایل

از مهارت‌ها و استراتژی‌های خود استفاده کرده و در بخش‌های رقابتی پیروز شوید. در بخش آنلاین این بازی شوتر با میلیون‌ها نفر به مبارزه بپردازید. تمامی این کارها را می‌توانید در کنار دوستانتان در تیم‌های دو نفره یا چهار نفره انجام دهید.

یک تجربه عمیق با حق انتخاب بالا

دانلود بازی کال آف دیوتی موبایل

چه در زمینه گیم پلی و چه در دیگر بخش‌ها، بازی Call of Duty: Mobile برای شما یک تجربه عمیق و پیچیده را ارمغان می‌آورد. وجود حالات مختلفی همچون Frontline ،Hardpoint، Domination و غیره باعث می‌شود تا حق انتخاب بالایی داشته باشید و بازی برای شما خسته کننده نشود.

دانلود بازی کال آف دیوتی موبایل - Call of Duty: Mobile

  • شرکت ناشر: اکتیویژن
  • شرکت سازنده: تنسنت
  • ورژن کنونی بازی: 1.0.8
  • اندروید مورد نیاز: ورژن 4.3 به بالا
  • حداقل میزان رم: 2 گیگ
  • قابلیت خرید درون برنامه‌ای: دارد
  • نیاز به اینترنت: دارد
  • حجم فایل نصبی: 74 مگابایت
  • حجم فایل دیتا: 1 گیگابایت
دانلود فایل نصبی بازی کال آف دیوتی موبایل دانلود دیتای بازی کال آف دیوتی موبایل

راهنمای نصب و اجرای بازی Call of Duty: Mobile

  1. ابتدا فایل نصبی بازی با پسوند apk (که 74 مگابایت حجم دارد) را دانلود و نصب کنید.
  2. فایل دیتای یک گیگابایتی (990MB) را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. سپس پوشه activision.callofduty.shooter را کپی کرده و آن را در مسیر android/obb حافظه گوشی قرار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سلام ببخشید من گوشیم j6پلاس است را3واندروید۹است من اولش نصب کردم آمد بدونه هیچ مشکلی ولی حذف کردم دوباره نصبش کردم توی بتل صفحه سیاه میشه و می پره بیرون DNSدارم 10گیگ فضا خالی دارم اینتر نت ۸مگ سرعتشه کمک کنید ترو خدا

  2. دوستان گوشی شما مشکل نداره
    این بازی برای ایران بسته اس
    باید از قند شکن استفاده کنین اولش تا بزای لود کامال بشه یا از این DNS هایی که میدم استفاده کنین راحتتره
    209.244.0.3
    209.244.0.4

  3. سلام من بازی رو نصب کردم اما نمیاد
    اندروید گوشیم ۶.۱ گوشیمم فضای خالی داره