گوشی ریلمی ایکس 2 پرو

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو سریع‌ترین سرعت شارژ دنیای موبایل را ارائه خواهد کرد

گفته می‌شود گوشی ریلمی ایکس 2 پرو (Realme X2 Pro) که به زودی معرفی می‌شود٬ از سریع‌ترین سرعت شارژ دنیای موبایل برخوردار است. باتری این گوشی با سرعت شارژ‌ 65 وات در عرض نیم ساعت به 100 درصد می‌رسد.

کمپانی ریلمی تبلیغات مربوط به گوشی ریلمی ایکس 2 پرو خود را آغاز کرده است. این گوشی که انتظار می‌رود طی روزها و هفته‌های آینده معرفی شود٬ به گفته‌ی سازنده یک گوشی پرچمدار با مشخصات فنی هیجان انگیز خواهد بود. بنابراین این گوشی برچسب قیمتی ارزانی نخواهد داشت. جدا از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس و یک نمایشگر با نرخ رفرش 90 هرتزی٬ گفته می‌شود این دیوایس سریع‌ترین سرعت شارژ دنیای موبایل را در اختیار خواهد داشت و با فناوری شارژ‌ 65 وات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گوشی پرچمدار اوپو رینو Ace که چندی پیش در چین معرفی شد٬ از فناوری شارژ 65 وات SuperVOOC 2.0 بهره می‌برد. با این فناوری٬ شارژ یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی از 0 تا 100 درصد٬ تنها در 30 دقیقه انجام خواهد شد. حال تایید شده است که همین فناوری در گوشی ریلمی ایکس ۲ پرو نیز کوجود خواهد بود.

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو

مشخصات فنی گوشی ریلمی ایکس 2 پرو

گوشی آینده‌ی ریلمی از پلتفرم موبایلی اسنپدراگون 855 پلاس با سرعت کلاک 2.96 هرتزی قدرت خواهد گرفت. در حال حاضر این تراشه٬ قدرتمندترین تراشه‌ی موبایلی موجود در بازار است. یک نمایشگر 90 هرتی نیز در جلوی قاب گوشی قرار دارد که می‌تواند تجربه‌ی استفاده‌ی بدون هرگونه تاخیر را در اختیار گیمرها قرار دهد. نسبت این نمایشگر 20:9 خواهد بود. هرچند ما هنوز نمی‌دانیم که این نمایشگر دارای بریدگی یا فاقد آن است٬ اما حداقل می‌دانیم که یک اسکنر اثر انگشت در زیر آن نهفته است.

گوشی ریلمی ایکس 2 پرو

یک دوربین 64 مگاپیکسلی در پیکربندی دوربین چهارگانه‌ی این گوشی قرار دارد. به طور کلی دوربین‌های این گوشی بهتر از نسخه‌ی اصلی ریلمی ایکس 2 است. سنسور 64 مگاپیکسلی این گوشی با یک لنز فوق عریض با قابلیت عکاسی در زاویه‌ی 115 درجه‌ای٬ یک لنز تله فوتو و یک سنسور تشخیص عمق همراه خواهد بود. این سیستم دوربین از زوم هیبریدی 20 برابری نیز پشتیبانی می‌کند.

هنوز قیمت این گوشی اعلام نشده است٬ اما به نظر می‌رسد گران قیمت‌تر از ردمی کی 20 پرو خواهد بود و می‌تواند با قیمتی در نزدیکی وان پلاس 7 تی که 533 دلار قیمت دارد٬ روانه‌ی بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باطریش بعد یک مدت خراب میشه پس ارزش خرید نداره