اوپو رینو Ace

طراحی و مشخصات کلیدی اوپور رینو Ace را در یک پوستر رسمی ببینید

شرکت اوپو با انتشار یک پوستر تبلیغاتی، رسما طراحی و مشخصات کلیدی اوپو رینو Ace را تایید کرد. اوپو رینو ایس، یک گوشی پرچمدار مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس است.

کمپانی اوپو همراه با انتشار یک پوستر رسمی، طراحی و مشخصات کلیدی اوپو رینو Ace را افشا کرد. این شرکت پوستر گوشی آینده‌ی خودش را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده است. در این پوستر، به نمایشگر 90 هرتزی این گوشی اشاره شده است. همچنین چهار دوربین در قاب پشتی آن قرار دارد که سنسور اصلی‌اش، یک سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

اوپو رینو Ace

روی قاب پشتی هیچ جایی برای اسکنر اثر انگشت دیده نمی‌شود؛ بنابراین می‌توانیم انتظار حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی را داشته باشیم. این پوستر همچنین دو رنگ مختلف این گوشی، تجهیز به یک درگاه USB-C و حضور یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون در زیر قاب گوشی را نیز تجهیز می‌کند.

تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس زیر قاب اوپو رینو Ace

در انتها اوپو تایید کرده است که این گوشی به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 855 پلاس مجهز و فناوری شارژ‌ بیسیم 65 واتی مجهز خواهد بود. همه‌ی این‌ها نشان می‌دهد، اوپو رینو ایس یک گوشی پرچمدار جذاب است. ما انتظار داریم سازنده طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی را ارائه کند.