رندرهای وان پلاس 8

رندرهای وان پلاس 8 به یک حفره روی نمایشگر برای دوربین سلفی اشاره دارند

رندرهای وان پلاس 8 (OnePlus 8) توسط افشاگران منتشر شده است. این رندرها حضور یک حفره روی نمایشگر گوشی برای دوربین سلفی را به نمایش می‌گذارند.

درست پس از رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس 7 تی٬ شایعات و اخبار مربوط به نسل آینده‌ی آن آغاز شد. دو افشاگر مشهور حوزه فناوری رندرهای وان پلاس 8 را نیز منتشر کرده‌اند که می‌تواند به واقعیت نزدیک باشد. از نظر ظاهری٬ شباهت زیادی بین دو مدل 7 پرو و 8 است٬ اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد که باید ریزبین باشید تا متوجه آن‌ها شوید.

اولین و مهم‌ترین تغییر٬ می‌تواند رنگ خاص این دیوایس در رندر منتشر شده باشد. مدل 7 پرو با یک رنگ آبی به نام Nebula Blue عرضه شد که یک گرادیان آبی تیره بود. اما این رندرها به یک رنگ آبی دیگر به نام Glacier Blue اشاره دارند که در مدل 7 تی آن را دیده‌ایم. این آبی٬ دارای گرادیان روشن‌تری است.

رندرهای وان پلاس 8

مورد بعدی٬ حضور یک حفره روی سمت چپ قسمت بالایی نمایشگر است. وان پلاس 7 پرو از یک دوربین پاپ آپ بهره می‌برد و حالا اضافه شدن یک حفره روی صفحه نمایش می‌تواند فضای بیشتری را در زیر قاب گوشی برای ارائه‌ی یک باتری بزرگ‌تر یا حتی یک مدار شارژ بیسیم ارائه کند. از آنجایی که هنوز فناوری شارژ بیسیم به گوشی‌های شرکت وان پلاس راه پیدا نکرده‌اند٬ حضور یک مدار شارژ بیسیم در مدل آینده‌ی این گوشی‌ها بسیار محتمل است.

دلیل وان پلاس برای عدم ارائه‌ی چنین قابلیتی٬ سرعت شارژ کم بوده است. اما برخی شرکت‌ها نظیر شیائومی و هواوی در گوشی‌های خود سرعت شارژ بیسیم را به 30 وات نیز رسانده‌اند؛ بنابراین وان پلاس امسال می‌تواند بدون هرگونه بهانه‌ای چنین قابلیتی را ارائه کند. از دیگر تغییرات در نسل جدید گوشی وان پلاس٬ می‌تواند مربوط به به‌روزرسانی اسپیکرهای این گوشی باشد.

رندرهایی که در بالا می‌بینید٬ می‌توانند نمایانگر طراحی نهایی محصول باشند. در این گزارش همچنین اشاره شده که ابعاد این گوشی 160.2 در 72.9 در 8.1 میلی‌متر است٬ در حالی که مدل 7 پرو ابعادی برابر با 162.6 در 75.9 در 8.8 میلی‌متر خواهد داشت. ظاهرا نمایشگر این گوشی نیز 6.5 اینچی بوده که نشان می‌دهد این گوشی به طور کلی کوچک‌تر از مدل 7 پرو است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*