تست مقاومت آیفون 11

تماشا کنید؛‌ تست مقاومت آیفون 11 در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر

ویدیوی تست مقاومت آیفون 11 (iPhone 11) به شما نشان می‌دهد که جدیدترین گوشی اپل چقدر می‌تواند در برابر خط و خش، شعله آتش و خمیدگی دوام بیاورد.

کمپانی اپل در شهریور 98 از سه گوشی آیفون 2019 خود با نام‌های آیفون 11 (iPhone 11)، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس رونمایی کرد. آیفون 11 ارزان‌ترین عضو این خانواده محسوب می‌شود که امکانات و مشخصات معمولی‌تری نسبت به دو برادر بزرگ‌تر خود دارد. نمایشگر ال سی دی، دو دوربین 12 مگاپیکسلی و باتری کوچک‌تر نسبت به آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس از جمله تفاوت‌های این گوشی با نسخه‌های پرو و پرو مکس به شمار می‌رود.

اپل بر روی مقاومت گوشی های سری آیفون 11 مانور زیادی داده و اعلام کرده که نمایشگر این گوشی‌ها و همچنین جنس بدنه پشتی گوشی‌ها از شیشه مقاومی است که می‌تواند در برابر ضربه و خط و خش مقاومت کند. اپل حتی پا را فراتر گذاشته و مدعی شده که گوشی‌های سری آیفون 11 مقاوم‌ترین گوشی‌های جهان هستند. اما این ادعا چقدر حقیقت دارد؟ برای بررسی ادعای اپل، این بار به سراغ تست مقاومت آیفون 11 رفته‌ایم و ویدیویی که در این رابطه منتشر شده را بررسی می‌کنیم.

برای سنجش میزان مقاومت آیفون 11، این گوشی در برابر خط و خش با اجسام تیز، شعله آتش و خمیدگی آزمایش شده که در مجموع، نتایج این تست راضی‌کننده به نظر می‌رسد. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت آیفون 11 را در گجت تی وی مشاهده کنید.

ویدیوی تست مقاومت آیفون 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کیفیت ساختش عالیه چ میکنه این المینیوم سری 7000

  2. مقاومتش خوب بود

  3. الان که فکر میکنم گوشیش زیادم زشت نیست و مقاومتشم خوبه