گوشی پرچمدار ریلمی ایکس 2 پرو

تازه‌ترین اطلاعات گوشی پرچمدار ریلمی ایکس 2 پرو ؛ اسپیکر دوگانه استریو و دوربین چهارگانه

اطلاعات تازه‌ای از گوشی پرچمدار ریلمی ایکس 2 پرو (Realme X2 Pro) منتشر شذ. شاید مهم‌ترین آن‌ها، حضور اسپیکرهای دوگانه استریو و دوربین چهارگانه‌ی 64 مگاپیکسلی روی این گوشی باشد.

هنوز مشخص نیست گوشی پرچمدار ریلمی ایکس 2 پرو چه زمانی معرفی می‌شود، اما ما حداقل می‌توانیم بگوییم که فاصله‌ی زیادی تا رویداد معرفی آن نداریم. ضمنا سازنده هر از گاهی اطلاعاتی از این گوشی را با علاقه‌مندان به خود، به اشتراک می‌گذارد. ایکس 2 پرو، قدرتمندترین موبایلی خواهد بود که شرکت ریلمی تا به امروز آن را ساخته است و می‌تواند امیدوار باشد تا پرچمدار جدیدش با بزرگان بازار موبایل رقابت کند. ما در این مقاله قصد داریم تازه‌ترین اطلاعات مربوط به این دیوایس جذاب را بررسی کنیم.

گوشی پرچمدار ریلمی ایکس 2 پرو

آخرین اطلاعات گوشی پرچمدار ریلمی ایکس 2 پرو

اول از همه به پوستری اشاره می‌کنیم که توسط بخش اروپایی سایت ریلمی منتشر شده و به دوربین‌های پشتی این گوشی اشاره دارد. با توجه به این تصویر، گوشی ریلمی ایکس 2 پرو به دوربین چهارگانه‌ی پشتی مجهز است و این ماژول به صورت عمودی درست در وسط قسمت بالایی قاب گوشی قرار گرفته است.

گوشی پرچمدار ریلمی ایکس 2 پرو

این پس از مدل‌های ریلمی 5 ، 5 پرو ، ایکس تی و ایکس 2 می‌تواند پنجمین گوشی شرکت ریلمی باشد که به ماژول دوربین چهارگانه مجهز می‌شود. با این حال ماژول دوربین ایکس 2 پرو برخلاف تمام مدل‌های مذکور، در وسط قاب قرار دارد. این سایت همچنین تایید کرده است که دوربین اصلی این گوشی از یک سنسور 64 مگاپیکسلی با توانایی زوم 20 برابری استفاده می‌کند. یک لنز تله فوتو و یک لنز فوق عریض (با زاویه‌ی دید 115 درجه و توانایی ثبت تصاویر 360 درجه‌ای) نیز در این ماژول دوربین استفاده شده است.

گوشی پرچمدار ریلمی ایکس 2 پرو

اما دوربین تنها بخشی نیست که سازنده آن را تایید کرده است. در آخرین توییت انتشار یافته، ریلمی به تجربه‌ی صوتی فوق‌العاده‌ای برای ارائه در این گوشی اشاره کرده که به لطف اسپیکرهای دوگانه‌ی استریو و بهره‌گیری از Dolby Atmos و تاییدیه Hi-Res Sound به ارمغان می‌آید. بنابراین نیازی نیست برای به دست آوردن تجربه‌ی صوتی خوب فقط به هدفون‌هایتان اکتفا کنید، اسپیکرهای این گوشی نیز می‌توانند شگفت انگیز باشند.

گوشی پرچمدار ریلمی ایکس 2 پرو

ما می‌دانیم که در قلب تپنده‌ی Realme X2 Pro، تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس قرار دارد. یک نمایشگر با نرخ رفرش 90 هرتز نیز در جلوی قاب دیده می‌شود که بریدگی بسیار کوچکی در بالای آن برای میزبانی از دوربین سلفی گوشی به چشم می‌خورد. در حالی که شما می‌توانید با سرعت هیجان انگیز 50 وات، باتری گوشی خود را در کمتر از یک ساعت به شارژ کامل برسانید.

گوشی پرچمدار ریلمی ایکس 2 پرو