عکس گوشی هواوی انجوی ۱۰

عکس گوشی هواوی انجوی ۱۰ در سایت تنا حفره روی نمایشگر آن را تایید می‌کند

تصویری از گوشی هواوی انجوی ۱۰ (Huawei Enjoy 10) در سایت چینی تنا منتشر شده که می‌تواند حفره روی نمایشگر و دوربین دوگانه پشتی آن را تایید کند.

اخیرا یک گوشی با شماره مدل ART-TL00X توسط وزارت ارتباطات و فناوری چین به ثبت رسیده است. بر اساس گمانه‌زنی‌ها٬ این شماره مدل مربوط به گوشی هواوی انجوی ۱۰ است که می‌تواند نسخه‌ای ارزان‌تر از انجوی ۱۰ پلاس باشد.

گوشی هواوی انجوی 10 به یک نمایشگر 6.39 اینچی با وضوح +HD مجهز خواهد بود که یک بریدگی برای میزبانی از دوربین سلفی در سمت چپ آن قرار دارد. بر اساس رندرهای تازه منتشر شده٬ این دیوایس در رنگبندی گرادیان آبی٬ سبز و قرمز عرضه می‌شود. علاوه بر این٬ روی قاب پشتی اسکنر اثر انگشت فیزیکی دیده نمی‌شود٬ با این حال ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم در این گوشی ارزان قیمت از یک اسکنر اثر اثر انگشت زیر صفحه استفاده شود.

عکس گوشی هواوی انجوی ۱۰

در بخش دوربین٬ ماژول دوگانه‌ای شامل سنسورهای 48 و 8 مگاپیکسلی در سمت چپ قاب قرار دارد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز درون حفره‌ی روی نمایشگر قرار دارد. ظرفیت باتری این گوشی 3900 میلی‌آمپر ساعت است و با فناوری GPU Turbo به شما کمک می‌کند بازی‌ها را روی این گوشی ارزان قیمت بدون مشکل و روان‌تر اجرا کنید. این فناوری کارآمدی کلی پردازشگر گرافیکی گوشی را افزایش می‌بخشد.