گوشی های آینده ی سامسونگ

در گوشی های آینده ی سامسونگ با اثر انگشت خود پین کد را هم وارد کنید

بر اساس یک پتنت تازه به ثبت رسیده٬ می‌توانید در گوشی های آینده ی سامسونگ با اثر انگشت خود٬ یک پین کد را نیز وارد کنید. در این روش٬ اسکنر اثر انگشت با کد PIN ادغام شده است!

یک پتنت به ثبت رسیده توسط سامسونگ که هفته‌ی گذشته در کره‌ی جنوبی منتشر شده٬ نشان می دهد که این گوشی‌ساز کره‌ای چگونه می‌خواهد از سنسور اسکنر اثر انگشت زیر صفحه به منظور راهی برای وارد کردن پین کد یا رمزعبور نیز استفاده کند.

امسال٬ سامسونگ از چندین گوشی هوشمند مجهز به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه پرده برداری کرد. با این حال٬ بسیاری از کاربران همچنان علاقه‌مند به استفاده از روش‌های سنتی قفل‌گشایی صفحه نظیر وارد کردن پین کد٬ رمزعبور یا الگوی کشیدنی هستند. اگر شما هم از این دسته کاربران هستید٬ خبر خوب این که به نظر می‌رسد گوشی های آینده ی سامسونگ می‌توانند روش جذابی را در اختیار شما قرار دهند.

گوشی های آینده ی سامسونگ

در گوشی های آینده ی سامسونگ اثر انگشت با پین کد ادغام می‌شود

اوایل هفته‌ی گذشته٬ پتنتی در کره منتشر شد که نشان می‌دهد سامسونگ برای احراز هویت کاربرانش برنامه‌هایی جدید در سر دارد. این پتنت یک دیوایس را به تصویر می‌کشد که اسکنر اثر انگشت کاربر را اسکن می‌کند٬ در حالی که شما می‌توانید از روش‌های دیگری نیز با این سنسور برای قفل‌گشایی گوشی خود استفاده کنید. روش‌های مختلفی برای دستیابی به این قابلیت وجود دارد. به طور مثال٬ ممکن است دیوایس شما را مجبور کند تا با لمس اسکنر اثر انگشت٬ اعدادی که برای قفل‌گشایی گوشی لازم است را انتخاب کنید.

همچنین٬ سنسورهای متعدد می‌توانند برای اسکنر اثر انگشت شما مورد استفاده قرار گیرند٬ در حالی که اطلاعات شما را نیز وارد می‌کنند. سومین روش که طبیعی‌ترین روش نیز هست٬ از یک سنسور بزرگ بهره می‌برد که می‌تواند بخش بزرگی از قسمت پایین نمایشگر را پوشش دهد. شما با این سنسور٬ می‌توانید یک کد٬ رمز عبور یا الگو را نیز وارد کنید.

جالب توجه اینجاست که ما شایعاتی را در مورد حضور یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌ی بزرگ‌تر در گوشی‌های خانواده گلکسی اس 11 سامسونگ شنیده‌ایم. آیا سامسونگ این روش ادغامی را در نسل آینده‌ی گوشی‌های سری گلکسی اس به کار خواهد گرفت؟ این موضوعیست که اثبات آن به زمان نیاز دارد.