آنر V30

گوشی های خانواده آنر V30 به دوربین 60 مگاپیکسلی مجهز خواهند بود

اطلاعات تازه‌ای از گوشی های خانواده آنر V30 به بیرون درز پیدا کرده است. شاید مهم‌ترین آن‌ها٬ تجهیز دو گوشی هواوی آنر وی 30 و آنر وی 30 پرو به دوربین 60 مگاپیکسلی باشد.

گوشی‌های سری “V” برند آنر٬ محصولات پرچمدار این شرکت زیرمجموعه‌ی هواوی هستند و به زودی پرچمدار جدید آن‌ها به نام آنر وی 30 عرضه خواهد شد. در حالی جزئیات و مشخصات این گوشی امروز به بیرون درز کرده که عرضه در دو مدل اصلی و پرو و همچنین تجهیز هر دو گوشی خانواده آنر V30 به دوربین اصلی 60 مگاپیکسلی نیز تایید شده است. این جزئیات توسط یک کاربر توییتری به نام RODENT950 افشا شده است. این کاربر همچنین به تجهیز آنر وی 30 پرو به فناوری ارتباطی 5G اشاره داشته است.

هواوی آنر V30

نسخه‌ی اصلی این خانواده به یک نمایشگر LCD با حفره‌ای در سمت چپ آن برای میزبانی از یک دوربین تک لنزی سلفی٬ درست مانند آنچه در گوشی مدل V20 دیده بودیم٬ مجهز است. در اینجا هیچ اشاره‌ای به اندازه‌ی نمایشگر یا جزئیات سنسور دوربین سلفی این گوشی نشده است.

زیر قاب٬ یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مانند نسل گذشته قرار دارد که از فناوری شارژ‌ سریع 22.5 وات SuperCharge میزبانی می‌کند. همچنین آنر از یک ماژول دوربین سه‌گانه برای این گوشی استفاده کرده که گفته می‌شود سنسور اصلی آن یک سنسور 60 مگاپیکسلی است. اطلاعات دو سنسور دیگر در دست نیست.

آنر V30

در انتها باید به قدرت‌گیری این نسخه از تراشه‌ی 7 نانومتری کایرین 990 اشاره کرد. این تراشه٬ همان تراشه‌ی قدرتبخش دو گوشی هواوی میت 30 و میت 30 پرو است.

هواوی آنر V30 Pro

در سمتی دیگر مدل پرو قرار دارد. همانطور که از نامش انتظار می‌رود٬ این نسخه دارای مزیت‌های مختلفی نسبت به مدل اصلی است که شاید مهم‌ترین آن٬ تجهیز به یک نمایشگر OLED با حفره‌ای بزرگ‌تر روی آن برای میزبانی از دو دوربین سلفی است. هنوز جزئیات این دو دوربین زیر نمایشگر در دست نیست. جزئیات مربوط به نمایشگر این گوشی چند هفته پیش افشا شده بود. تراشه‌ی قدرت‌بخش این گوشی نیز٬ نسخه‌ی 5G کایرین 990 است.

درست مانند نسخه‌ی اصلی٬ آنر وی 30 پرو نیز از یک دوربین 60 مگاپیکسلی بهره می‌برد. تعداد دوربین‌های این نسخه یکی بیشتر از نسخه‌ی معمولی است؛ پس شاهد حضور ماژول دوربین چهارگانه در پشت قاب وی 30 پرو خواهیم بود. در زیر قاب یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ‌ 40 وات SuperCharge همانند گوشی‌های خانواده میت 30 قرار دارد. با این حال به جای فناوری شارژ بیسیم سریع 27 وات٬ این گوشی سرعت 15 وات را ارائه می‌کند.

لازم به ذکر است٬ هر دو گوشی فوق با مشکل مشابه خانواده میت 30 هواوی دست و پنجه نرم می‌کنند و به دلیل تحریم‌های ایالات متحده٬ به سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل دسترسی نخواهند داشت.