نسخه آزمایشی EMUI 10 هواوی نوا 4 ای

نسخه آزمایشی EMUI 10 در اختیار سه گوشی هواوی قرار گرفت

کاربران سه گوشی هواوی انجوی 10 پلاس٬ میامانگ 7 و نوا 4 ای می‌توانند با ثبت نام در طرح هواوی٬ نسخه آزمایشی EMUI 10 را دریافت کنند. توجه داشته باشید که تعداد پذیرش این برنامه آزمایشی محدود است.

چند روز پیش در گزارشی ما فهرستی از زمانبندی دریافت آپدیت EMUI 10 مبتنی بر اندروید 10 توسط 33 گوشی هوشمند برند هواوی/آنر را منتشر کردیم. این گوشی‌ها بین ماه اکتبر و دسامبر٬ به‌روزرسانی مذکور را دریافت می‌کنند. حالا سه مدل موجود در این فهرست٬ در شرف دریافت نسخه آزمایشی EMUI 10 قرار گرفته‌اند. این سه گوشی که کاربرانشان می‌توانند به صورت آزمایشی طعم اندروید 10 گوگل را بچشند٬ هواوی انجوی 10 پلاس٬ هواوی میامانگ 7 و هواوی نوا 4 ای نام خواهند داشت.

هواوی برای این برنامه‌ی آزمایشی نیازمند 2 هزار کاربر است. با این حال باید توجه داشته باشید که اگر اطلاعات کاربری شما تکمیل نشده باشد٬ این به‌روزرسانی برای شما ارسال نخواهد شد. زمان به عوضیت درآمدن در این برنامه‌ی آزمایشی بین 5 اکتبر (13 مهر) تا اواسط این ماه است. توجه داشته باشید که تکرار درخواست ثبت نام ممنوع است و می‌تواند شما را از آن حذف کند. همچنین مطمئن شوید که ثبت نام را به درستی انجام داده‌اید و مراحل آن به پایان رسیده است.

ثبت نام برای دریافت نسخه آزمایشی EMUI 10

5 نکته در این زمینه وجود دارد که در زیر می‌توانید آن‌ها را مطالعه کنید:

  1. پیش از ثبت نام٬ دستورالعمل‌های مربوط به آزمایش فعالیت‌های داخلی را بخوانید. برای مشاهده اینجا را کلیک کنید.
  2. آزمایش فعالیت‌های داخلی فقط از طریق ثبت نام در داخل گوشی هوشمند شما اجرا می‌شود. توسط ثبت نام روی کامپیوترهای شخصی خود نمی‌توانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.
  3. پیش از ثبت نام٬‌ اطمینان حاصل کنید که آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن Pollen Club روی گوشی شما صب است. شما می‌توانید آن را از طریق فروشگاه اپلیکیشن‌ها یا اجرای اپلیکیشن سپس رفتن به مسیر My > Test Update به‌روز کنید.
  4. برای تفاوت بین تست داخلی همراه توضیحات یا بدون توضیحات اینجا را کلیک کنید.
  5. لطفا ثبت نام مربوط به فعالیت داخلی را انتخاب کنید. آزمایش کنندگان داخلی برای نخستین بار باید تمام مشخصات ثبت نام را تکمیل کنند.

برای ثبت نام با گوشی خود به این آدرس بروید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هنوز نمیشه نظری داد

  2. چ جالب واسه تست به پرچمدارا ندادتش