سونی اکسپریا 8

گوشی سونی اکسپریا 8 با نمایشگری کشیده و دوربین دوگانه معرفی شد

گوشی میان رده سونی اکسپریا 8 (Sony Xperia 8) تقریبا همزمان با عرضه‌ی اکسپریا 5 در ژاپن معرفی شد. از مشخصات سونی اکسپریا ۸ باید به چیپست اسنپدراگون 630، دوربین دوگانه پشتی و ضد آب بودن اشاره کنیم.

موبایل جدید سونی، نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی پلاس با نسبت تصویر 21:9 دارد و طراحی آن یادآور اکسپریا 10 است؛ ولی این بار پنل جلو و عقب با گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود. دیگر تغییر سونی اکسپریا 8 را باید در مجموعه دوربین دوگانه‌اش جستجو کنیم که متشکل از یک دوربین 12 مگاپیکسلی F/1.8 و یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دیافراگم F/2.4 است. البته باز هم یک دوربین 8 مگاپیکسلی F/2.0 در جلو قرار دارد.

سونی اکسپریا 8

ابعاد دستگاه، 158 در 69 در 8.1 میلی‌متر و وزن آن، 170 گرم است. برخلاف مدل‌های پرچمدار، سونی اکسپریا 8 پنل LCD دارد. در لبه سمت راست، دکمه پاور و سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. همچنین مانند اکسپریا 1 و اکسپریا 5، این گوشی هم از وجود سنسورهای لمسی Side Sense بهره می‌برد.

در زیر قاب، تراشه اسنپدراگون 630 را می‌یابیم که با 4 گیگ رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. خشاب کارت microSD، امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی را نیز به کاربران می‌دهد. باتری این گوشی هوشمند، 2760 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می‌کند.

سونی اکسپریا 8

با داشتن استاندارد IP65/68، دستگاه نسبت به آب و گرد و غبار هم مقاوم است. وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از تکنولوژی LDAC برای تولید صدا با وضوح بالا، NFC و نور LED نوتیفیکیشن از دیگر امکانات اکسپریا 8 به شمار می‌روند.

تاریخ عرضه و قیمت سونی اکسپریا 8

ظاهرا عرضه‌ی این گوشی، محدود به بازار ژاپن است و در همین ماه اکتبر، با قیمتی معادل 505 دلار فروخته خواهد شد. رنگ‌بندی دستگاه شامل سفید، مشکی، نارنجی و آبی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سونی شرکت معتبریه

  2. اه
    سونیم شبیه بچه سرتخ میمونه …
    ول کن دیگه توام
    اپل چه گوهی خورد تو دومی باشی 😁