شرایط فروش جیلی جی سی 6

شرایط فروش جیلی جی سی 6 در مهر 98

شرایط فروش جیلی جی سی 6 در مهر 98 اعلام شد. شرکت خودروسازان بم خودرو جیلی GC6 را به صورت اقساطی در مهر 98 به بازار عرضه می‌کند.

خودرو جیلی جی سی 6 فیس لیفت از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 105 اسب بخار را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور توسط یک گیربکس 4 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون سیستم‌های ترمز و پایداری ABS و EBD، دو کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، سانروف و چراغ‌های مخصوص روز برخوردار است. در ادامه جزئیات شرایط فروش خودرو جیلی GC6 در مهر 98 را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

شرایط فروش جیلی جی سی 6 -مهر 98

شرکت خودروسازان بم در بخشنامه جدید خود اعلام کرد خودرو جیلی جی 6 را با قیمت 162 میلیون تومان و موعد تحویل 30 روز کاری به فروش می‌رساند. در این طرح فروش جریمه تاخیر در تحویل خودرو برابر یک درصد در نظر گرفته شده است. متقاضیان این خودرو می‌توانند برای خرید، یکی از دو روش بازپرداخت تسهیلاتی شامل اقساط ماهانه و هر 3 ماه یکبار که برای این طرح فروش در نظر گرفته شده است را انتخاب کنند. از این رو بر اساس انتخاب مشتری، مبلغ تسهیلات و اقساط مشخص خواهد شد. مدت اقساط در این طرح 12 تا 36 ماهه قابل انتخاب است.