تلویزیون های QLED سامسونگ

تلویزیون های QLED سامسونگ با طراحی بدون حاشیه در راه‌اند

سامسونگ که یکی از برندهای پیشرو در بازار تلویزیون‌های هوشمند است، خط تولید جدیدی را با نام Zero Bezel راه‌اندازی کرد. احتمالا این تلویزیون های QLED سامسونگ را با طراحی بدون حاشیه، در نمایشگاه CES ملاقات می‌کنیم.

در حال حاضر برخی از تلویزیون های QLED سامسونگ حاشیه بسیار باریکی دارند که می‌توانیم از مدل Q7F 4k نام ببریم؛ اما ظاهرا سری Zero Bezel، طراحی بدون حاشیه را یک گام دیگر به جلو می‌برد. گویی که پس از گوشی‌های هوشمند، حالا این ترند به سایر دستگاه‌ها سرایت کرده است.

کمپانی کره‌ای به تازگی، برای ثبت تجاری نام Zero Bezel هم در «اداره مالکیت فکری اتحادیه اروپا» اقدام کرد. این درخواست، در قالب دسته‌‌ی 9 ارائه شد که شامل تلویزیون‌ها، نمایشگرهای کامپیوتر، صفحه نمایش‌های LED و پنل‌های نمایش دیجیتال می‌شود.

سامسونگ Zero Bezel

با این اوصاف، به نظر می‌رسد سامسونگ نه تنها تلویزیون هوشمند؛ بلکه مانیتورهای گیمینگ QLED را نیز در قالب همین سری، روانه‌ی بازار خواهد کرد. ناگفته نماند که اخیرا این کمپانی، یک مانیتور گیمینگ 49 اینچی QLED را با نسبت تصویر 32:9 و حاشیه‌های بسیار باریک، در معرض فروش گذاشت.

بنابر گزارش‌ها، در نمایشگاه CES 2020 شاهد رونمایی از نخستین تلویزیون Zero Bezel QLED سامسونگ خواهیم بود. این نمایشگاه از اواسط دی ماه، در شهر لاس وگاس گشایش خواهد یافت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. اکثر تلویزیون ها دیگه حاشیه خیلی کمی دارند. سامسونگ بیشتر تو ظاهر خوبه تو تلویزیون تا باطنش.

    • خدا همه رو شفا بده…انشاالله دست از اون برند مورد علاقه بنجلت بردار و بتونی یک میان رده سامسونگ هم که بخری،دیگه این نظرات خوشگل رو نمیدی

  2. اینکه بدون حاشیس عالیه ولی خداکنه مثل گوشی هاش نباشه

    • مطمئنا گوشی سامسونگ نداری،وگرنه این نظر مسخره رو نمیدادی
      من خودم کیولد دارم و هیچ تلویزیونی به کیفیت اون ندیدم،روشنایی ۱۵۰۰ نیت که بقیه برندها حداکثر ۶۰۰ نیت دارن و هزاران امکانات دیگه،تلویزیونم از همه اطراف ۳ میلیمتر حاشیه داره که عملا بدون حاشیه س،اگه این ۳ میل رو هم برداره معرکه میشه

  3. الانم لدون حاشین دیگه