تعرفه رومینگ همراه اول

کاهش تعرفه رومینگ همراه اول برای زائران اربعین 98

تعرفه رومینگ همراه اول برای زائران اربعین حسینی کاهش پیدا کرد. اپراتور همراه اول در راستای افزایش رفاه زائران، تعرفه رومینگ مکالمه، پیامک و اینترنت خود را برای مشترکان همراه اولی کاهش می‌دهد.

اپراتور همراه اول با هدف افزایش آسایش زائران اربعین حسینی قصد دارد تعرفه تماس رومینگ بین‌الملل شامل مکالمه، پیامک و اینترنت همراه مشترکان خود را در کشور عراق کاهش دهد. در همین راستا از روز سه شنبه 16 مهر تا روز جمعه 3 آبان 98 تعرفه مکالمه مشترکان اپراتور همراه اول با ایران دقیقه‌ای 3200 تومان، مکالمه دریافتی و تماس با شماره عراقی دقیقه‌ای 2100 تومان ارسال پیامک 900 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه نیز 850 تومان خواهد بود. لازم به ذکر است روشن کردن گوشی موبایل برای مشترکان هزینه‌ای به همراه ندارد و دریافت پیامک هم رایگان خواهد بود.

اپراتور اول کشور علاوه بر این، در بازه زمانی 16 تا 30 مهر 98 به مشترکانی که قصد دارند به کشور عراق بروند، بسته‌های اینترنت همراه دو روزه 20 مگابایتی هدیه خواهد داد. این اپراتور همچنین برای ارائه خدمات بهتر به زائران اربعیتی حسینی 4 بسته اینترنت مقرون‌به‌صرفه را در نظر گرفته است که این بسته‌های متنوع یک روزه و هفت روزه با حجم 100 مگابایت تا 1 گیگابایت خواهند بود؛ مشترکان همراه اول می‌توانند مشخصات این بسته‌ها و نحوه فعال‌سازی آنها را در پرتابل همراه اول مشاهده کنند. همراه اول قصد دارد با فرارسیدن اربعین حسینی ظرفیت شبکه نسل دو، سه و چهار خود را برای مکالمه و اینترنت در پایانه‌های مرزی افزایش دهد.

تعرفه رومینگ همراه اول چقدر بود؟

پیش از طرح کاهش تعرفه رومینگ همراه اول برای افزایش رفاه زائران در اربعین 98، تعرفه هر دقیقه مکالمه با ایران 4500 تومان، دریافت مکالمه دقیقه‌ای 3000 تومان، ارسال پیامک 1500 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه نیز 2300 تومان محاسبه می‌شد.

سایر خدمات اپراتور همراه اول برای اربعین 98

اپراتور همراه اول در ادامه ارائه خدمات ارتباطی بهتر به زائران در پایانه‌های مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه، ظرفیت سایت‌های BTS خود را نسبت به اربعین سال 97 افزایش داده و همچنین قصد دارد در این پایانه‌ها، سرویس وای فای رایگان را به مشترکان ارائه دهد. از سایر اقدامات همراه اول برای مراسم پیاده‌روی اربعین 98 می‌توان به مانیتورینگ شبکه به شکل 24 ساعته و بهینه‌سازی تمام مسیرهای منتهی به پایانه‌های مرزی اشاره کرد.

این اپراتور برای پاسخگویی به مشکلات و سوالات مشترکان خود به کشور عراق در 13 نقطه شامل 2 نقطه در شهر نجف، 5 نقطه در شهر کربلا و 6 نقطه در مسر پیاده‌روی اربعین کارشناسانی را اعزام خواهد کرد. در مرزهای خروجی خسروی، مهران، چذابه، شلمچه و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) نیز همراه اول خدمات و راهنمایی زائران برای استفاده بهتر از خدمات ارتباطی اقداماتی را انجام خواهد داد. گفتنی است همراه اولی‌ها در اربعین 98 با استفاده از سرویس رایگان اعلام وضعیت می‌توانند بدون اینکه به اینترنت نیاز داشته باشند، به واسطه شماره‌گیری کد دستوری ستاره 7272 مربع (#7272*) وضعیت خود را در سیستم ثبت کنند تا سایر زائران و آشنایان از وضعیت آنها باخبر شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. والا خیلی بهتر شده نسبت به شرایط فیجه گذشته ولی هنوزم سرسام اوره
    امیدوارم با توجه به رابطه ایران و عراق این شرایط بهتر بشه