اپلیکیشن Remote Play پلی استیشن 4

از این پس اپلیکیشن Remote Play پلی استیشن 4 با تمام گوشی‌های اندرویدی کار می‌کند

به لطف آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن Remote Play و آپدیت جدید کنسول پلی استیشن ٬4 شما می‌توانید از این اپلیکیشن روی تمامی گوشی‌های اندرویدی خود استفاده کنید.

سونی سرانجام پشتیبانی از اپلیکیشن Remote Play را به تمام گوشی‌های اندرویدی اجرا کننده‌ی نسخه‌ی 5 اندروید به بعد ارائه کرد. این قابلیت در ابتدا منحصر به گوشی‌های سونی اکسپریا بود و سپس در آغاز سال 2019 میلادی٬ آیفون‌ها و آیپدهای اپل نیز به جمع پشتیبانی‌کنندگان از آن اضافه شدند. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تصویر خروجی کنسول پلی استیشن 4 خود را از طریق اتصال وای فای٬ روی گوشی یا تبلت خود مشاهده کنید.

اول از همه٬ برای دستیابی به چنین قابلیتی باید کنسول بازی خود را به نسخه‌ی 7.0 آپدیت کنید و سپس اپلیکیشن ریموت پلی را روی گوشی خود (اندروید 5 به بالا) نصب کنید. پس از آن٬ کنسول و گوشی/تبلت از طریق وای فای به یکدیگر لینک می‌شوند تا بتوانید تا هر فاصله‌ای که وای فای اجازه می‌دهد٬ از کنسول دور شده و با گوشی خود بازی را ادامه دهید.

همچنین دسته DualShock 4 از طریق بلوتوث می‌تواند به گوشی‌های مجهز به اندروید 10 و آی او اس 13 متصل شده تا یک تجربه‌ی گیمینگ خوب را داشته باشید. سونی توصیه می‌کند برای نتیجه‌ی بهتر٬ پلی استیشن خود را از طریق یک کابل لن به شبکه‌ی خانگی خود وصل کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خووووووبع اندروید گوشی منم 10میشه هورااااا

  2. وااااااای خدا این عالی میشه خیلی خیلی خوبه