گوشی شارپ اس 7

گوشی شارپ اس 7 با اندروید وان و ماندگاری یک هفته‌ای شارژ معرفی شد

کمپانی شارپ تازه‌ترین موبایل میان رده خود را در ژاپن معرفی کرد. مهم‌ترین ویژگی گوشی شارپ اس 7 (Sharp S7) باتری آن است که به ادعای کمپانی سازنده، دوام شارژ یک هفته‌ای دارد.

موبایل جدید شارپ را باید مدل تغییر نام یافته‌ی آکواس سنس 3 لایت بدانیم؛ با این تفاوت که حافظه داخلی و رم کمتری دارد و فاقد حسگر اثر انگشت است. همچنین برخلاف آکواس Sense 3 لایت که دارای اندروید 9 پای و دستیار مجازی Emopa 10.1 بود؛ گوشی شارپ اس 7 از وجود گوگل اسیستنت و اندروید 10 خالص بهره می‌برد.

گوشی شارپ اس 7

مشخصات گوشی شارپ اس 7

این دستگاه یک نمایشگر 5.5 اینچی IGZO LCD با وضوح 2160 در 1080 پیکسل دارد. به گفته‌ی شارپ، استفاده از تکنولوژی IGZO (اکسید روی، گالیم، ایندیم)، باعث ذخیره‌ی انرژی می‌شود و عمر باتری را به یک هفته می‌رساند.

قدرت پردازش شارپ S7 از تراشه اسنپدراگون 630 منشا می‌گیرد؛ 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز آن را همراهی می‌کنند. تک دوربین عقب گوشی، 12 مگاپیکسلی f/2.0 و دوربین سلفی، 8 مگاپیکسلی f/2.2 است. لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر (EIS) و امکانات مرتبط با هوش مصنوعی (AI)، کاربران را در گرفتن عکس‌های بهتر یاری خواهند کرد.

گوشی شارپ اس 7

باتری دستگاه، 4000 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد؛ اما کمپانی سازنده اشاره‌ای به پشتیبانی آن از شارژ سریع نکرده است. در عوض، شارپ اس ۷ از استاندارد ضد آب IPX5/8، استاندارد ضد غبار IPX6 و مقاومت نسبت به شوک برخوردار است.

طبق وعده‌ی شارپ، سیستم عامل این محصول در 24 ماه آینده حداقل یک بار به‌روزرسانی خواهد شد و تا سه سال هم آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. هنوز قیمت گوشی شارپ اس 7 مشخص نیست؛ ولی از نیمه‌های دسامبر در رنگ‌های صورتی، نقره‌ای و مشکی وارد بازار ژاپن خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. عجب تبلیغ دروغی…من اگه 6 ساعته تموم نکردم حرفش درسته

  2. یکم محل قرار گیری دکمه های کلیدهای صداش بالا نیست؟

  3. همش تبلیغات الکیه چه خبره یک هفته بیارش تا من 12ساعته خالیش بکنم