حالت تیره اینستاگرام

حالت تیره اینستاگرام برای اندروید و آی او اس فعال شد

حالت تیره اینستاگرام در گوشی‌های اندرویدی و آی او اسی فعال شد. البته برای فعال کردن Dark Mode باید گوشی شما به طور کلی در حالت تیره قرار گرفته باشد.

امروز اینستاگرام یک قابلیت جدید را به رابط کاربری اپلیکیشن خودش افزود. ما در مورد حالت تیره اینستاگرام صحبت می‌کنیم که برای مدت‌ها به صورت آزمایشی فعال بود و حالا در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است.  آقای Adam Mosseri مدیرعامل اینستاگرام، توییتی را در حساب کاربری خود منتشر کرده که در آن به پشتیبانی تمام گوشی‌های مجهز به آی او اس 13 و اندروید 10 از این حالت تیره اشاره کرده است.

حالت تیره اینستاگرام

هرچند برخی از گوشی‌های مجهز به اندروید 9 که از سیستم وسیع حالت تیره پشتیبانی می‌کنند نیز می‌توانند به این حالت دسترسی داشته باشند. برای فعال کردن این حالت، باید کل سیستم گوشی شما به حالت تیره درآید تا رابط کاربری اینستاگرام به صورت خودکار تیره شود.

البته به جز این تغییر ظاهری، در هسته‌ی عملکرد اینستاگرام هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد. فقط رنگ مشکی جایگزین المان‌های سفید رنگ معمولی می‌شوند. این رنگ مشکی شامل تمام اجزای اینستاگرام از منوی تنظیمات گرفته تا صفحه‌ی اکسپلورر و صفحه‌ی شخصی افراد می‌شود. ما امیدواریم اینستاگرام در آینده امکان فعال یا غیرفعال کردن حالت تیره را به صورت مجزا در بخش تنظیمات اپلیکیشن خود نیز قرار دهد.