نسخه جدید آنر 20 لایت

نسخه جدید آنر 20 لایت با مشخصات فنی بهبود یافته در راه است

نسخه جدید آنر 20 لایت (Honor 20 Lite) مجهز به تراشه کایرین 810 و سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در حال توسعه است. این گوشی به زودی معرفی و عرضه خواهد شد.

طی چند سال اخیر، آنر یکی از محبوب‌ترین برندها در بازار موبایل بوده است. اصلی‌ترین دلیل رو آوردن کاربران به محصولات برند نام برده را باید ارائه قابلیت‌های یکسان در مقایسه با گوشی‌های شرکت‌های رقیب به ازای قیمت‌هایی پایین‌تر دانست. این در حالی است که گوشی‌های هوشمند اقتصادی برند آنر از طراحی منحصربه‌فرد و بسیار زیبایی بهره برده و به همین دلیل مخاطب اصلی آن‌ها، جوانان هستند.

در حالی که انتظار داشتیم اخبار تازه‌ای درباره پرچمدار بعدی این سری یعنی آنر ویو 30 بشنویم، مشخص شد یک نسخه جدید آنر 20 لایت در دست توسعه قرار دارد. به عقیده برخی، گوشی هوشمند در دست توسعه آنر 20 اس ای نام دارد. مدیر عامل این شرکت چینی زیر مجموعه هواوی به وسیله انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo این خبر را اعلام کرد.

یکی از مهم‌ترین تغییرات میان‌رده جدید هواوی در مقایسه با سایر محصولات اقتصادی خانواده Honor 20، قدرت گرفتن از تراشه کایرین 810 خواهد بود. این اولین تراشه میان‌رده مبتنی بر فناوری ساخت 7 نانومتری بوده و بر اساس امتیاز بنچمارک‌ها، دارای توان پردازشی بسیار بالا و مصرف انرژی پایینی است. گفتنی است در گوشی جدید هواوی، در کنار چیپست نام برده، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی وجود خواهد داشت. این تغییرات، پیشرفت مهمی در مقایسه با مشخصات فنی آنر 20 لایت محسوب می‌شوند.

نسخه جدید آنر 20 لایت

یکی دیگر تغییرات مهم نسخه جدید آنر 20 لایت مجهز شدن به سنسور رنگی 48 مگاپیکسلی است. بر اساس گفته‌های مدیر عامل شرکت سازنده، در کنار آن، یک سنسور دارای لنز اولترا واید نیز وجود خواهد داشت. درباره وجود یا عدم وجود سنسورهای بیشتر نمی‌توان اظهار نظر کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*