قیمت گوشی وان پلاس 7 تی

قیمت گوشی وان پلاس 7 تی و 7 تی پرو مک لارن ادیشن برای اروپا مشخص شد

قیمت گوشی وان پلاس 7 تی (OnePlus 7T) و نسخه‌ی 7 تی پرو مک لارن ادیشن برای بازارهای اروپایی مشخص شد. به نظر می‌رسد دیگر وان پلاس٬ پرچمداران اقتصادی عرضه‌ی بازار نمی‌کند و قیمت محصولات آن‌ها با نزدیک به رقبا شده است.

وان پلاس 7 تی مک لارن ادیشن به گران قیمت‌ترین گوشی تاریخ شرکت وان پلاس تبدیل شده است. البته هزینه کردن برای آن٬ بستگی به این دارد که شما یکی از طرفداران پر و پا قرص مک لارن باشید و یا بخواهید لذت شارژ سریع 65 وات واقعی را بچشید. این گوشی 850 تا 860 یورو قیمت خواهد داشت. با این قیمت 12 گیگ رم و 256 گیگ فضای ذخیره سازی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. از نظر تفاوت ظاهری نیز این گوشی می‌تواند مشابه وان پلاس 6 تی سال گذشته باشد. آن نخستین دیوایسی است که از فناوری شارژ‌ Warp Charge 30 استفاده می‌کرد. حال مدل جدید آن نیز نخستین دیوایسی است که به فناوری شارژ Warp Charge 65 مجهز می‌شود.

قیمت گوشی وان پلاس 7 تی نزدیک به رقبای دیگر شده است

به هر ترتیب قیمت گوشی وان پلاس 7 تی نیز 590 تا 600 یورو برای مدلی با 8 گیگ رم و 128 گیگ فضای ذخیره سازی است. متاسفانه خبری از قیمت نسخه‌ی معمولی وان پلاس 7 تی پرو در دست نیست. به گفته‌ی شایعات٬ این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس مجهز خواهد بود و یک گزینه‌ی رنگ جدید به رنگبندی آن اضافه می‌شود تا تغییرات نسبت به نسخه‌ی 7 پرو کم باشد. بنابراین شانس اینکه از نظر قیمتی نیز تفاوت زیادی بین آن‌ها نباشد زیاد است. اگر اینگونه باشد نسخه‌ی مجهز به رم 6 و حافظه‌ی 128 گیگابایتی آن 710 یورو و مدل قدرتمندتر آن با 12 گیگ رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز 830 یورو قیمت خواهد داشت.

اما یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث قیمت بالای گوشی‌های جدید وان پلاس شده٬ مشخصات فنی بالارده‌ی آن‌ها است. این گوشی‌ها به تراشه‌ی اسنپدراگون 855 پلاس کوالام مجهز هستند و نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتز روی قاب جلویی آن‌ها جای خوش کرده است که می‌تواند از آن‌ها گزینه‌ای عالی برای گیمینگ بسازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*