ال جی وی 50 اس

گوشی ال جی وی 50 اس با مودم 5G و نمایشگر دوگانه معرفی شد

گوشی موبایل ال جی وی 50 اس (LG V50s) رسما در کره معرفی شد. این گوشی به یک مودم 5G مجهز بوده و از وسیله‌ی جانبی LG Dual Screen برای ارائه‌ی دو نمایشگر در کنار هم برخوردار است.

آگوست گذشته٬ ال جی از یک گوشی به نام ال جی جی 8 ایکس (LG G8X) پرده برداری کرد. هرچند این گوشی در مجموعه محصولات سری G این کمپانی قرار دارد٬ اما شرکت ال جی امروز از نسخه‌ی 5G آن با نامی متفاوت برای بازار داخلی کره جنوبی پرده برداری کرد. این گوشی ال جی وی 50 اس نام دارد.

همچنین در جعبه‌ی این گوشی٬ نمایشگر ثانویه‌ی LG Dual Screen که سازنده آن را همراه با گوشی جی 8 ایکس معرفی کرد نیز قرار دارد تا قیمت دیوایس به 1199 دلار برسد. این نمایشگر ثانویه می‌تواند عملکردهای مختلفی از جمله استفاده به عنوان یک گیم پد را برای بازی‌های شما به ارمغان بیاورد. انتظار می‌رود این گوشی به زودی در قاره سبز و آمریکای شمالی به فروش برسد.

ال جی وی 50 اس

ال جی V50s از تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام قدرت می‌گیرد که 6GB رم و 128G‌B فضای ذخیره‌سازی نیز آن را همراهی می‌کند. ظرفیت باتری انرژی بخش آن نیز 4 هزار میلی‌آمپر ساعت بوده که با سرعت 21 وات به سرعت شارژ می‌شود. نمایشگر اصلی خود دیوایس 6.4 اینچی از نوع OLED است٬ در حالی که یک نمایشگر به همین اندازه نیز به آن وصل می‌شود. البته در اینجا یک نمایشگر سومی نیز در پشت قاب وجود دارد. این نمایشگر سیاه و سفید که دارای اندازه‌ی 2.1 اینچی است٬ وظیفه‌ی نمایش نوتیفیکیشن‌ها و ساعت را بر عهده دارد. در پشت قاب اصلی نیز دو دوربین شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی قرار دارد٬‌ در حالی که یک دوربین 32 مگاپیکسلی نیز برای ثبت عکاسی سلفی در بریدگی بالای نمایشگر قرار دارد.

ال جی وی 50 اس

قیمت ال جی وی 50 اس

ال جی وی 50 اس از فردا در یک رنگ مشکی به نام Aurora Black در کره به فروش می‌رسد. همانطور که گفته شد٬ قیمت این دیوایس همراه با وسیله‌ی جانبی Dual Screen ال جی 1199 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ال جی دیگه کلکش کنده است تو گوشی
    درست مثل اچ تی سی