ریلمی ایکس 2 پرو

ریلمی ایکس 2 پرو یک گوشی گیمینگ با 12 گیگابایت رم خواهد بود

ریلمی ایکس 2 پرو (Realme X2 Pro) به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ثانویه از نوع UFS 3.0 مجهز خواهد شد. این دو گوشه‌ای از مشخصات فنی پرچمدار بعدی ریلمی به شمار می‌روند.

کمتر از یک ماه بعد از رونمایی گوشی ریلمی ایکس 2، نوبت به انتشار اخباری درباره مدل پرو آن رسید. ریلمی ایکس 2 پرو، بر اساس گفته‌های مدیر بخش بازاریابی شرکت Realme، به 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه ثانویه مبتنی بر استاندارد UFS 3.0 مجهز خواهد شد. در این نوع حافظه در مقایسه با حافظه‌های داخلی به کار رفته در بیشتر گوشی‌های هوشمند، سرعت خواندن و نوشتن داده دو برابر شده است.

یک روز قبل از انتشار این خبر اعلام شد یکی از بهبودهای مهم گوشی در مقایسه با قبل، افزایش سرعت اسکنر اثر انگشت آن خواهد بود، به طوری که قفل دستگاه را طی 0.23 ثانیه باز می‌کند.

ریلمی ایکس 2 پرو

نمایشگر 6.5 اینچی ریلمی ایکس 2 پرو دارای پنل امولد بوده و از نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. به لطف این ویژگی، با در نظر گرفتن نوع حافظه‌ها و حضور تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، دستگاه تبدیل به یک گوشی گیمینگ تمام عیار خواهد شد.

در بالاترین قسمت نمایشگر یک ناچ کوچک به منظور قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین اصلی گوشی چهارگانه بوده و رزولوشن سنسور رنگی آن، همانند ریلمی ایکس 2، برابر 64 مگاپیکسل خواهد بود.

ظرفیت باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است. به لطف پشتیبانی از سیستم شارژ سریع 50 واتی، این باتری طی کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. انتظار داریم گوشی تا کمتر از یک هفته دیگر رونمایی شود. در این روز زمان عرضه و قیمت آن مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*