آپدیت اندروید 10 آنر

اعلام برنامه شرکت آنر برای انتشار آپدیت اندروید 10

رئیس شرکت آنر، فهرستی از گوشی‌های هوشمندی که رابط کاربری Magic UI 3.0 یا EMUI 10 را به زودی دریافت می‌کنند، اعلام کرد. این دو رابط کاربری مبتنی بر آپدیت اندروید 10 توسعه پیدا کرده‌اند.

رئیس شرکت آنر، به وسیله انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، فهرستی از گوشی‌های هوشمند این شرکت که آپدیت اندروید 10 را دریافت می‌کنند اعلام کرد. بر اساس گفته‌های وی، با پیش رفتن در زمان، این فهرست کامل‌تر شده و گوشی‌های بیشتری به لیست دریافت‌کنندگان جدیدترین سیستم عامل پلتفرم اندروید اضافه خواهند شد.

اولین سری گوشی‌ها، در ماه میلادی جاری، آپدیت اپن بتا (Open Beta) رابط‌های کاربری یاد شده را دریافت می‌کنند. این مدل‌ها آنر 20، آنر 20 پرو، آنر وی 20 و آنر مجیک 2 خواهند بود. بعد از آن نوبت به انتشار همین به‌روزرسانی برای گوشی‌های آنر 10، آنر وی 10 و آنر 8 ایکس می‌رسد. برای آنر 9 ایکس و آنر 9 ایکس، آپدیت یاد شده در آخرین ماه سال 2019 منتشر می‌شود.

برنامه انتشار آپدیت اندروید 10 برای گوشی‌های آنر

آپدیت اندروید 10 آنر

پیش از این، شرکت مادر آنر یعنی هواوی، نام 33 گوشی دریافت‌کننده آپدیت EMUI 10 را اعلام کرده بود. نکته جالب اینجاست که همه مدل‌های هواوی نام برده در این فهرست، تا انتهای سال میلادی جاری، به‌روزرسانی سیستم عامل را دریافت خواهند کرد.

عرضه به‌روزرسانی با انتشار آن برای گوشی‌های خانواده هواوی پی 30 از ابتدای ماه میلادی جاری آغاز شد. آپدیت بتا برای مدل‌های خانواده میت 20 و پی 20 از انتهای همین ماه شروع می‌شود. کاربران گوشی هواوی میت 10 و میت 10 پرو باید یک ماه دیگر منتظر بمانند.

قرار نیست این آپدیت‌ها به صورت OTA منتشر شوند، به همین دلیل احتمالا فقط کاربرانی که در طرح بتا وب سایت هواوی ثبت نام کرده‌اند، مشمول دریافت آن خواهند شد. کاربران استفاده‌کننده از نسخه بتا، به ازای ارائه کمک به هواوی به وسیله ارسال فیدبک برای آن، زودتر از بقیه کاربران طعم آپدیت اندروید 10 را خواهند چشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*