نوکیا 9 پیور ویو

احتمال تجهیز گوشی نوکیا 8.2 به دوربین پاپ آپ افزایش یافت

با عرضه‌ی نوکیا 8.1 در سال گذشته، موبایل‌های سری Nokia 8 از زمره‌ی پرچمداران خارج و وارد میان‌رده‌ها شدند. انتظار می‌رود گوشی نوکیا 8.2 هم در همین دسته جای بگیرد؛ اما ظاهرا این دستگاه یک ویژگی برجسته خواهد داشت.

در تابستان گذشته، گزارشی منتشر شد که از وجود دوربین پاپ آپ در نوکیا ۸.۲ حکایت می‌کرد. در آن مقطع، این ادعا جای تردید داشت؛ زیرا اچ ام دی گلوبال همواره از تجهیز گوشی‌های هوشمند خود به چنین دوربینی امتناع کرده بود. حالا اما وب‌سایت Nokiamob هم از آماده‌سازی یک دوربین سلفی منحصر به فرد برای گوشی نوکیا 8.2 خبر می‌دهد. این گزارش جدید، احتمال تجهیز دستگاه به دوربین پاپ آپ را افزایش داده است.

نوکیا 8.2

وجود یک ماژول دوربین بالارونده، به معنای حذف بریدگی ناچ از نمایشگر و طراحی تمام صفحه گوشی است. انتظار می‌رود در پنل پشتی نوکیا 8.2 نیز حداقل سه دوربین وجود داشته باشد؛ اما هنوز اطلاعاتی از کارکرد و رزولوشن آن‌ها در دست نیست.

بنابراین گزارش، قدرت پردازش دستگاه را یکی از تراشه‌های سری 700 کوالکام تامین خواهد کرد. نوکیا 8.1 از اسنپدراگون 710 قدرت می‌گرفت؛ پس ارتقا به اسنپدراگون 730 برای محصول جدید، دور از ذهن نیست. همچنین شایعات قبلی به وجود 8 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در Nokia 8.2 اشاره داشتند.

گوشی جدید نوکیا باید در نیمه‌های نوامبر یا اوایل دسامبر (آذر ماه) با اندروید 10 خالص رونمایی شود؛ چرا که در برنامه اندروید وان جای دارد. درباره قیمت نوکیا 8.2 می‌توان مبلغی در حدود 400 یورو را پیش‌بینی کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*