نسخه لوکس آیفون ۱۱ پرو

نسخه لوکس آیفون ۱۱ پرو توسط شرکت کاویار معرفی شد

کمپانی روسی کاویار (Caviar) که به طراحی گوشی‌های لاکچری و گران قیمت معروف است، از نسخه لوکس آیفون ۱۱ پرو (iPhone 11 Pro) رونمایی کرد. جالب اینکه در آن، اثری از ماژول دوربین مربعی شکل دیده نمی‌شود.

کاویار نسخه لوکس آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را تحت عنوان Victory (پیروزی) معرفی کرده است. شمایی از حرف V را نیز در پشت گوشی‌ها‌ می‌توانیم ببینیم. به این ترتیب، پنل عقب به دو نیمه تقسیم شده و ماژول دوربین هم با عناصری متفاوت از آنچه که در مدل‌های اورجینال دیده بودیم، احاطه شده است.

کمپانی روس، بدنه ضد شوک و یک لایه اضافه برای محافظت از نمایشگر را هم اضافه کرده؛ چیزی که برای گوشی‌هایی با قیمت بالای 4 هزار دلار، واجب است. ارزان‌ترین نسخه، Victory Titanium نام دارد که با 64 گیگابایت حافظه داخلی، در ازای مبلغ 4290 دلار به فروش می‌رسد. با افزایش ظرفیت حافظه و سایز نمایشگر، قیمت بالاتر هم می‌رود.

اگر پنل عقب پوشیده از چرم تمساح سیاه و طلاکاری شده باشد، قیمت دستگاه 12 هزار دلار است. همچنین مشتریانی که می‌خواهند  در پشت گوشی خود، الماس واقعی و طلا وجود شده باشد؛ باید مبلغی نجومی، نزدیک به 31 هزار دلار بپردازند.

نسخه لوکس آیفون ۱۱ پرو (iPhone 11 Pro Victory Editions)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شبیه رنده هویجه 😐