کلکسیون فضایی آیفون 11

با کلکسیون فضایی آیفون 11 آشنا شوید؛ گوشی هایی لاکچری با طراحی و قیمت نجومی

کمپانی کاویار (Caviar) کلکسیون فضایی آیفون 11 را معرفی کرد. این مدل‌های آیفون ۱۱ (iPhone 11) نه تنها قیمت نجومی؛ بلکه واقعا مواد فضایی در ساختار خود دارند.

اپل در ماه سپتامبر از گوشی های جدیدش رونمایی خواهد کرد؛ اما caviar از هم‌اکنون، نسخه سفارشی این پرچمداران را در قالب کلکسیون فضایی آیفون 11 به مشتریان خود پیشنهاد داده است. کمپانی روس در طراحی این محصولات لاکچری، از  قطعات واقعی شهاب سنگ، تکه‌هایی از سطح ماه، مجموعه‌ای از سنگ‌های قیمتی و یک توربیلون متحرک (قطعه‌ای در ساعت‌های کلاسیک) استفاده می‌کند.

کلکسیون فضایی آیفون 11

گران‌ترین مدل با نام Universe Diamond که فقط یکی از آن ساخته خواهد شد، 49990 دلار قیمت دارد. اما گوشی های لوکس ارزان‌تری هم برای پیش‌خرید موجود است که قیمت آن‌ها از 4400 دلار آغاز می‌شود. مثلا مدل Explorer آیفون 11 که ساختاری از تیتانیوم و سنگ تراشیده شده دارد و طرح پنل پشتی آن، مشابه یک ماهواره است.

در بین این دو، مدل Soyuz جای می‌گیرد که برای بزرگداشت فضانوردان شوروی و روسیه طراحی شده و قطعاتی واقعی از فضاپیمای سایوز را در خود دارد. طرح پنل پشتی آن هم، کپسول Soyuz-MS-01 است.

شاید تصور کنید که یک کمپانی هنگام فروش موبایل به مشتریان خود، مشخصات فنی آن را نیز اعلام می‌کند؛ اما این‌ در مورد کلکسیون فضایی آیفون ۱۱ صادق نیست. هر چند برای کسی که 50 هزار دلار صرف خرید یک گوشی می‌کند، شاید مشخصات فنی دستگاه چندان هم اهمیت نداشته باشد.

کلکسیون فضایی آیفون 11

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. واقعا این همه پولو چه جوری در میارن

  2. ینی ایفون پول این چیزاشو میخوره فقط

  3. پول پارو کردن با فریب دادن مخاطب

  4. بهتر نیست بجای لاکچری . واژه لوکس بکار ببرید؟ زیرا تلفظ انگلیسی این واژه لاکشری یا لاکژری است..