نسخه گیم آف ترونز ادیشن گلکسی فولد

نسخه گیم آف ترونز ادیشن گلکسی فولد توسط Caviar معرفی شد

شرکت روسی Caviar نسخه گیم آف ترونز ادیشن گلکسی فولد سامسونگ (Samsung Galaxy Fold) را معرفی کرد. این نسخه یکی از قسمت‌های این سریال محبوب را بازگو می‌کند و روی قاب آن با طلا مزین شده است.

شما احتمالا با شرکت روسیه‌ای Caviar که گوشی‌ها را با طلا سفارشی می‌کند٬ آشنا هستید. این برند لوکس ساز تصمیم گرفته گام را فراتر گذاشته و یک طراحی جدید از گوشی گلکسی فولد سامسونگ را معرفی کند؛ البته این نسخه نیز پس از عرضه‌ی مدل اصلی گلکسی فولد به فروش خواهد رسید. اگر شما هم یکی از طرفداران سریال محبوب Game of Thrones هستید٬ نسخه گیم آف ترونز ادیشن گلکسی فولد می‌تواند هدیه‌ی خوبی از سوی Caviar برای شما باشد.

نسخه گیم آف ترونز ادیشن گلکسی فولد

هر دو پنل بیرونی نسخه گیم آف ترونز ادیشن گلکسی فولد از طلا پوشیده شده‌اند و داستان معروف “A Song of Ice and Fire” سریال محبوب گیم آف ترونز را بازگو می‌کند. Caviar می‌گوید هفت گوشی با این طراحی منحصر به فرد تولید شده است و از هم اکنون می‌توان آن را پیش‌خرید کرد. گفته می‌شود آغاز فروش این نسخه‌ی ویژه٬ با عرضه‌ی نسخه‌ی معمولی گوشی منعطف گلسی فولد سامسونگ همزمان خواهد بود.

نسخه گیم آف ترونز ادیشن گلکسی فولد

از آنجایی که همه عاشق گیم آف ترونز نیستند٬ این شرکت روسی دو نسخه‌ی دیگر از گوشی گلسی فولد را با قاب کربنی و چرم نیز معرفی کرده که طلای بیشتری هم در آن‌ها به کار رفته است. قیمت نسخه نسخه گیم آف ترونز ادیشن گلکسی فولد با قیمت 7,700 دلار در چین به فروش می‌رسد. این نسخه در کشورهای دیگر جهان با قیمت بیشتر 8,180 دلاری عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بیشتر از اینا می ارزه این سوپر اسمارت فون