قسمت آخر گیم آف ترونز رکورد تعداد بینندگان را شکست

آمار بینندگان قسمت آخر گیم آف ترونز  (Game of Thrones) شبکه HBO منتشر شد و یکبار دیگر شاهد رکوردشکنی این سریال هستیم.

طبق اعلام وال استریت جورنال، قسمت آخر گیم آف ترونز با 13.6 میلیون بیننده، نه تنها رکورد پربیننده‌ترین اپیزود این سریال را شکست، بلکه به پربیننده‌ترین اپیزود تاریخ در میان سریال‌های شبکه HBO تبدیل شد.

با اضافه کردن استریم کنندگان و کسانی که تکرار سریال را مشاهده کردند، قسمت پایانی گیم آف ترونز بیش از 19.3 میلیون بیننده داشته که هم برای این سریال و هم برای شبکه اچ بی او یک رکورد بزرگ به حساب می‌آید. البته این اتفاق غافل‌گیر کننده نیست، از فصل پنجم، قسمت‌های پایانی برای این شبکه بارها رکوردشکنی کرده‌ بودند و بدیهی به نظر می‌رسید که آخرین قسمت بتواند فراتر از انتظار ظاهر شده و اعداد تازه‌ای را به ثبت برساند.

قسمت آخر گیم آف ترونز

طبق اعلام هالیوود ریپورتر، فصل هشتم، در مجموع پربیننده‌ترین فصل این سریال بوده و رتبه‌های اول در فهرست پربیننده‌ترین اپیزودهای سریال را بدست می‌آورد (به جز قسمت پایانی فصل هفتم که در این فهرست، در جایگاه سوم قرار دارد). ناگفته نماند که اگر تعداد بینندگان در طول هفته را حساب کنیم، آمار خیره کننده‌تر نیز خواهد بود. طبق اعلام HBO، هر کدام از قسمت‌های فصل آخر در طول هفته، میانگین 44.2 میلیون بیننده داشته‌اند. فراموش نکنید که آمار ذکر شده، شامل نسخه‌های غیرقانونی و دانلودی نمی‌شود.

پخش سریال Game of Thrones از سال 2011 آغاز شد و خیلی زود توانست به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ تبدیل شود. این سریال که موفق شده رکوردهای تلویزیونی فراوانی را جا به جا کند، بارها مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و جوایز فراوانی را به خانه برد اما متاسفانه نتوانست در فصل پایانی همانند قبل موفق ظاهر شود و بارها مورد اعتراض طرفداران قرار گرفت. طبق یک نظرسنجی، حدود 50 درصد مخاطبان از قسمت پایانی ناراضی بوده‌اند و حتی بیش از یک میلیون نفر خواستار بازسازی دوباره فصل هشتم شده‌اند! در هر صورت، پرونده این سریال برای همیشه بسته شد اما به زودی باید شاهد ساخته شدن نسخه‌های فرعی از آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. من خودمو که میبینم چیزی از جان اسنو کم ندارم واقعا تو این سریال ادم شخصیته خودشو میتونه پیدا کنه بسکه پر شخصیته

  2. سریال فوق العاده عالی بود بایدم تو قسمت آخر همه جوریه بترکونه

  3. من که فقط سریال فرار از زندان و برکینگ بد دیدم و دیگه هم سریال نمیبینم،تا وقتی فیلم سینمایی هست چرا سریال…

  4. سریال بسیار بدی بود . همان اولش را دیدم قطع کردم هالیوود چی باشه که فیلم هاش چی باشن 👎👎👎👎