گوشی سونی اکسپریا 5

بررسی ویدیویی گوشی سونی اکسپریا 5 (گجت تی وی)

گوشی سونی اکسپریا 5 (Sony Xperia 5) به عنوان جدیدترین پرچمدار جمع‌وجور و اقتصادی سونی به بازار عرضه شده است. در ادامه، ویدیوی بررسی اکسپریا ۵ را مشاهده می‌کنید.

سونی اکسپریا 5 (Sony Xperia 5) جدیدترین گوشی پرچمدار این تولیدکننده ژاپنی است که با ابعاد کامپکت یا جمع و جور و قیمت مناسب در مقایسه با سایر پرچمداران به بازار عرضه شده است. اکسپریا 5 را می‌توان نسخه کوچک‌تر شده اکسپریا 1 دانست. این گوشی همچنین با دسته‌های پلی استیشن Dual Shock 4 سازگاری دارد و کاربران می‌توانند از این دسته‌ها در بازی با گوشی استفاده کنند. اکسپریا 5 همچنین از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار بهره می‌برد و پوشش شیشه‌ای گوریلا گلس 6 از شیشه صفحه نمایش محافظت می‌کند.

صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED با وضوح 2520 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، تراشه اسنپدراگون 855، شش گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، سه دوربین 12 مگاپیکسلی عریض و تله فوتو و فوق عریض در پشت، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3140 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 18 واتی، پشتیبانی از صدای دالبی و حسگر اثر انگشت در کنار گوشی از جمله مشخصات مهم گوشی سونی اکسپریا ۵ به شمار می‌روند.

سونی اکسپریا 5 با قیمت پایه 599 دلار در چهار رنگ مشکی، سفید، آبی و ارغوانی به بازار جهانی عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی اکسپریا 5 را در گجت تی وی مشاهده کنید.

ویدیوی بررسی گوشی سونی اکسپریا 5