طراحی آیفون 12 اپل

اپل برای طراحی آیفون 12 از آخرین آیفون ساخت استیو جابز الهام می‌گیرد

یک افشاگر ادعا می‌کند اپل برای طراحی آیفون 12 (Apple iPhone 12) از آخرین آیفون ساخت استیو جابز الهام خواهد گرفت. این گوشی٬ آیفون 4 است که از بدنه‌ی شیشه‌ای مستطیلی شکل بهره می‌برد.

یکی از تحلیلگران شرکت اپل٬ پیش‌بینی می‌کند که آیفون های سال 2020 از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی خواهند کرد. در واقع اولین آیفون‌های 5G اپل سال آینده و پس از حل اختلاف بین دو شرکت اپل و کوالکام٬ وارد بازار می‌شوند. همچنین این افشاگر معتقد است که طراحی فریم فلزی این گوشی‌ها تغییر پیدا خواهد کرد و اپل از طراحی پیچیده‌تری برای این بخش استفاده خواهد کرد.

همچنین از یک روش جدید تزریق قالب با یاقوت کبود یا شیشه استفاده خواهد شد. از همه مهم‌تر٬ این افشاگر پیش‌بینی می‌کند که طراجی آیفون 12 اپل شبیه به آیفون 4 خواهد بود. این٬ آخرین رندرها و گزارش‌هایی که در مورد آیفون 12 پرو دیده و شنیده بودیم را تایید می‌کند. لازم به ذکر است که آیفون ٬4 آخرین آیفونی بود که استیو جابز٬ بنیانگذار و مدیرعامل فقید شرکت اپل آن را طراحی کرده بود.

طراحی آیفون 12 اپل

طراحی آیفون 12 مستطیلی خواهد بود

اینطور به نظر می‌رسد که اپل می‌خواهد از طراحی 9 سال پیش خودش برای آیفون‌های جدید استفاده کند. بر اساس گزارش‌ها٬ آیفون جدید همچنان از فریم میانی فلزی استفاده می‌کند. قاب جلویی و پشتی نیز از یک شیشه‌ی 2/2.5D بهره می‌برند. اما ظاهرا طراحی کلی دیوایس٬ همانند آیفون 4 اپل مستطیلی‌شکل خواهد بود. چهار دوربین در پشت قاب نقش خواهد بست٬ یک نمایشگر SuperRetina XDR بدون بریدگی در قاب جلویی قرار دارد و همچنین گوشی از فناوری شارژ بیسیم معکوس بهره می‌برد.

طراحی آیفون 12 اپل

پیشتر نیز در یک افشاگری٬ خبر عرضه‌ی یک آیفون 5G جدید در سال گذشته را شنیده بودیم. این خانواده نه تنها از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کنند٬ بلکه از یک فریم فلزی میانی پیشرفت کرده استفاده می‌کند و البته قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین آیفون بعدی اپل ارزان قیمت نخواهد بود. آیفون XR حدود 799 دلار قیمت دارد و آیفون 11 نیز با قیمت 699 دلار عرضه می‌شود. حال اینکه آیفون 12 چه قیمتی خواهد داشت٬ سوالیست که زمان به آن پاسخ خواهد داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*