جزئیات گوشی گوگل پیکسل 4 / پیکسل 4 ایکس ال

عکس‌های تبلیغاتی٬ رنگبندی و جزئیات گوشی گوگل پیکسل 4 / پیکسل 4 ایکس ال

اطلاعات جالبی اعم از عکس‌های تبلیغاتی٬ رنگبندی و جزئیات گوشی گوگل پیکسل 4 / پیکسل 4 ایکس ال (Google Pixel 4 and Pixel 4 XL) چند روز پیش از رونمایی رسمی آن‌ها به بیرون درز پیدا کرده است که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

گوشی‌های سری پیکسل 3 که سال گذشته معرفی شدند٬ صاحب بیشترین نشت‌ها در بین گوشی‌های هوشمند بودند و حالا صحبت‌ها در مورد پرچمداران جایگزین آن‌ها به میان آمده است. از ابتدای تابستان بود که افشاگری‌ها و درز اطلاعات در مورد گوشی گوگل پیکسل 4 / پیکسل 4 ایکس ال آغاز شد٬ چند مقایسه‌ی دوربین٬ تصاویر هندزآن و برخی اطلاعات نرم افزاری در مورد آن‌ها منتشر شد. حالا کمتر از یک هفته باقی‌مانده تا رونمایی رسمی از این محصولات٬ رندرهای مطبوعاتی رسمی این گوشی‌ها توسط یک افشاگر مشهور به نام ایوان بلس منتشر شده است.

تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید پیکسل 4 را در رنگ مشکی Just Black و پیکسل 4 ایکس ال را در دو رنگ سفید Clearly White و نارنجی Oh So Orange به نمایش می‌گذارند. اولی دارای یک کلید پاور برجسته‌ی سفید است٬ در حالی که تصاویر مدل دوم قابی با فریم مشکی را به نمایش می‌گذارند که کلید پاور آن‌ها نارنجی و صورتی به نظر می‌رسد.

 

یک والپیپر جدید

در تمامی تصاویر٬ یک پس زمینه‌ی جدید را می‌توان مشاهده کرد که روی آن حرف “P” و عدد “4” روی یک پس زمینه‌ی مشکی‌رنگ نقش بسته است. در پس زمینه‌ی گوشی‌های موجود در تصاویر٬ علاوه بر وضعیت آب و هوایی٬ تاریخ سه شنبه 15 اکتبر (23 مهر ماه)‌ دیده می‌شود و در انتهای صفحه٬ بالای جعبه‌ی جستجوی گوگل می‌تواند لوگوی جیمیل٬ گوگل مپس٬ گوگل فوتوس٬ گوگل کروم و یوتیوب را مشاهده کرد.

جزئیات گوشی گوگل پیکسل 4 / پیکسل 4 ایکس ال

این رندرهای مطبوعاتی هیچ چیزی فراتر از موارد فوق را به ما نشان نمی‌دهند٬ اما می‌توانیم با مشاهده‌ی آن‌ها بار دیگر طراحی نسل جدید گوشی‌های گوگل را بنگریم. روی قاب پشتی٬ یک ماژول مربعی‌شکل دوربین چهارگانه قرار دارد٬ در حالی که حاشیه‌های اطراف صفحه باریک است و یک حاشیه هم اندازه با نسل گذشته در بالای صفحه نمایش قرار دارد. این بزرگی حاشیه‌ی بالایی به منظور حضور یک سیستم تشخیص چهره 3 بعدی٬ یک دوربین سلفی که ظاهرا با یک لنز فوق عریض همراه است و همچنین تراشه‌ی رادار Project Soli گوگل که می‌تواند ژست‌های حرکتی گسترده را به ارمغان بیاورد٬ در بالای صفحه قرار دارد.

نسل جدید گوگل اسیستنت٬ لایو کپشن و حالت تیره

البته همه‌ی این‌ها با اندروید 10 خام همراه خواهند شد. قابلیت‌های جدید آخرین نسخه‌ی اندروید شامل یک حالت تیره بومی٬ پشتیبانی از سیستم ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی شبیه به آیفون 11 اپل٬ بهبود کنترل‌های اشتراک‌گذاری اماکن و به‌روز شدن والپیپرها را می‌توان در دو گوشی گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال یافت.

جزئیات گوشی گوگل پیکسل 4 / پیکسل 4 ایکس ال

همچنین بخشی از این مجموعه٬ نسل جدید دستیار مجازی گوگل به نام Google Assistant است که می‌تواند وظایف را بهتر از گذشته انجام دهد. هرچند در ابتدا این دستیار فقط در اختیار دو گوشی سری پیکسل 4 قرار خواهد داشت٬ اما با گذشت زمان راهی دیگر تلفن‌های هوشمند نیز خواهد شد. این دستیار حالا از ژست‌های حرکتی و یک سیستم تشخیص چهره سه بعدی جدید پشتیبانی می‌کند که تصاویر تبلیغاتی آن‌ها را می‌توانید در بالا مشاهده کنید. هرچند هنوز سودمندی کنترل از راه دور گوشی‌های جدید گوگل نامشخص است٬ اما گفته می‌شود صاحب اندروید سرمایه‌گذاری سنگینی را روی پروژه‌ی Soli که در پشت این قضیه قرار دارد٬ انجام داده است.

زمان عرضه گوشی گوگل پیکسل 4 / پیکسل 4 ایکس ال

گوشی‌های سری پیکسل 4 گوگل سه شنبه 23 مهر 98 در نیویورک معرفی خواهند شد. در کنار این گوشی‌ها٬ گوگل از یک کروم بوک جدید به نام پیکسل بوک 2 نیز پرده خواهد برداشت.

پیش‌فروش چهارمین نسل گوشی‌های گوگل درست پس از رویداد معرفی آغاز خواهد شد٬ اما عرضه‌ی آن کمی دیرتر انجام می‌شود. بنابراین٬ بعید به نظر می‌رسد این گوشی‌ها پیش از 26 مهر ماه معرفی شوند.

جزئیات گوشی گوگل پیکسل 4 / پیکسل 4 ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*