شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا به صورت اقساطی در 21 و 22 مهر 98

شرایط فروش سایپا به صورت اقساطی در 21 و 22 مهر 98 اعلام شد. شرکت سایپا خودروهای سایپا 151 و تیبا صندوق دار رینگ آلومینیومی و فولادی را در روزهای ۲۱ و ۲۲ مهر به فروش می‌رساند.

شرکت سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 21 مهر و دوشنبه 22 مهر 98 خودروهای سایپا 151 و تیبا رینگ فولادی و آلومینیومی را به صورت اقساطی و فقط به شکل اینترنتی به مشتریان عرضه می‌کند. در این طرح فروش شرکت سایپا برای متقاضیان تسهیلاتی با بازپرداخت 3 چک 4 ماهه در نظر گرفته شده است و مشتریان می‌توانند از آنها بهره‌مند شوند. خودروهای این طرح فروش با موعد تحویل 30 روز پس از پذیرش به مشتریان عرضه خواهند شد. در ادامه جزئیات شرایط فروش محصولات سایپا به صورت اقساطی در 21 و 22 مهر 98 را مشاهده می‌کنید:

توضیحات مهم برای ثبت نام:

  • افراد زیر 18 سال سن اجازه ثبت نام در این طرح فروش را ندارند.
  • در این طرح فروش امکان صلح یا خرید انصرافی وجود نخواهد داشت.
  • شرکت سایپا برای این طرح فروش محدودیت کد ملی در نظر گرفته است و بر اساس آن به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو عرضه می‌شود. از این رو مشتریان در زمان ثبت اطلاعات خود می‌بایست دقت کنند؛ چراکه درج اطلاعات اشتباه باعث باطل شدن ثبت نام و برگشت مبلغ پرداختی مشتریان به آنها خواهد شد.
  • همچنین آن دسته از مشتریانی که از ابتدای سال 97 حداقل برای خرید یک دستگاه از محصولات گروه خودروسازی سایپا مراحل ثبت نام را انجام داده باشند، در این طرح فروش اجازه ثبت نام را نخواهند داشت.

شرایط فروش سایپا – 21 و 22 مهر 98

نام خودروقیمت فروش اقساطیمبلغ تسهیلاتنحوه بازپرداخت
سایپا 15140 میلیون و 313 هزار تومان15 میلیون تومان3 چک 4 ماهه
تیبا صندوق دار با رینگ فولادی43 میلیون و 443 هزار تومان5 میلیون تومان
تیبا صندوق دار با رینگ آلومینیومی46 میلیون و 443 هزار تومان5 میلیون تومان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*