5 بازی تیراندازی رایگان برای گوشی‌ها

5 بازی تیراندازی رایگان برای گوشی آی او اسی و اندرویدی شما

در این مقاله 5 بازی تیراندازی رایگان را برای گوشی‌های آی او اسی و اندرویدی معرفی می‌کنیم که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. برخی از این عناوین حتی از دسته‌های بازی نیز پشتیبانی می‌کنند.

بازی روی یک گوشی موبایل اکنون به یک سوژه‌ی جالب تبدیل شده است. شاید کنترل‌های لمسی چندان جذاب نباشند، اما توسعه‌دهندگان در تلاش خود برای تبدیل آن به یک مورد طبیعی، مصمم هستند. اجازه دهید صادق باشیم، گوشی‌های هوشمند اکنون بسیار قدرتمند هستند. بنابراین بازی نکردن روی آن‌ها مانند این است که شما از سخت افزار قدرتمندشان نخواهید استفاده کنید. حتی برخی از بازی‌های موبایلی اکنون از دسته‌های بازی بلوتوثی نیز پشتیبانی می‌کنند تا اجرای بازی برای شما جذاب‌تر از گذشته شود.

در هر صورت، ما در این مقاله قصد داریم به معرفی 5 بازی تیراندازی رایگان بپردازیم که می‌توانید آن‌ها را همین حالا روی گوشی آیفون یا اندرویدی خود نصب کنید و از اجرای آن‌ها لذت ببرید.

5 بازی تیراندازی رایگان برای گوشی‌ها

Call of Duty Mobile

اندروید | آی او اس

5 بازی تیراندازی رایگان برای گوشی‌ها

طی سالیان سال، تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا یک نسخه‌ی کپی نظیر بازی کال آف دیوتی برای موبایل عرضه شود. سرانجام نسخه‌ی رسمی آن عرضه شد. بازی کال آف دیوتی موبایل توسط گروه Tencent توسعه پیدا کرده و توسط اکتیویژن منتشر شده است. این بازی نه تنها سطح طراحی و زیبایی مجموعه بازی‌های کال آف دیوتی را به ارث برده است، بلکه موفق شده یک گیم پلی بی‌نقص را نیز ارائه کند.

شما می‌توانید وارد بازی کلاسیک Domination ، Search & Destroy ، Team Deathmatch یا مسابقه‌ی Frontline شوید یا آنکه در حالت بتل رویال به رقابت بپردازید. هرچند این بازی هنوز از دسته پشتیبانی نمی‌کند، اما سازنده در حال آزمایش روی آن است و به زودی به بازی اضافه خواهد شد. تا آن زمان باید از کنترل‌های لمسی روی صفحه استفاده کنید.

Shadowgun Legends

اندروید | آی او اس

5 بازی تیراندازی رایگان برای گوشی‌ها

Shadowgun یک بازی FPS انحصاری برای موبایل است و آخرین نسخه‌ی آن می‌تواند همان تجربه‌ی اجرای بازی Destiny‌ را به گوشی‌های هوشمند شما بیاورد. ده‌ها ماموریت برای به اتمام رساندن وجود دارد٬ شکارچی‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد٬ مقدار زیادی لوت برای غنیمت گرفتن هست و یک حالت PvP نیز وجود دارد که شما می‌توانید تفنگ جدید خود را با هدف گرفتن سر یک بازیکن٬ در آنجا به نمایش بگذارید.

این عنوان از کنترلرها پشتیبانی می‌کند٬ اما بازی با کنترل‌های لمسی نیز بد نیست.

World War Heroes

اندروید | آی او اس

5 بازی تیراندازی رایگان برای گوشی‌ها

این عنوان به لطف تنظیمات قابل انتخاب و موسیفی متن خود٬ ما را به یاد بازی بتلفیلد 1 می‌اندازد. بازیکنان در مورد حالت چندنفره‌ی PvP نظرات متفاوتی دارند٬ زیرا روند کشتن بسیار کند است؛ در واقع دشمنان قبل از مرگ حسابی روی زمین غوطه‌ور می‌شوند. شما همچنین می‌توانید اسلحه‌هلی مختلفی را در اطراف نقشه انتخاب کنید و مطمئن باشید که همیشه آماده‌ی جنگ هستید.

ما طرفدار جمع کردن آیتم‌های مختلف در این بازی نیستیم. وسایل مصرفی از جمله نارنجک‌ها٬ کاربردهای زیادی ندارند. آن‌ها اثرگذاری کمی نیز دارند. یا باید به صورت مکرر از آن‌ها استفاده کنید٬ یا باید بدون آن‌ها بازی را انجام دهید.

Modern Ops

اندروید | آی او اس

5 بازی تیراندازی رایگان برای گوشی‌ها

این بازی از سبک و سیاقی نظیر کانتر استرایک بهره می‌برد. Modern Ops یک بازی تیراندازی رایگان جذاب با کنترل‌های روان و بازیکن‌های زیاد از سراسر است. اما این بازی کار شما را نیز سخت می‌کند. در واقع باید هر چه را که می‌خواهید خریداری کنید و به راحتی به دست نمی‌آیند.

Modern Combat: Versus

اندروید | آی او اس

5 بازی تیراندازی رایگان برای گوشی‌ها

و اما آخر گزینه Modern Combat: Versus یک عنوان انحصاری برای پلتفرم موبایل است. پیش از آنکه اکتیویژن بخواهد کال آف دیوتی موبایل را عرضه کند٬ مدرن کامبت شبیه‌ترین نسخه به این بازی بود. این بازی از کنترلرها پشتیبانی می‌کند٬ بنابراین اگر نمی‌خواهید کال آف دیوتی را با کنترل‌های لمسی تجربه کنید٬ می‌توانید تا زمانی که پشتیبانی از دسته‌های بازی به آن اضافه شود٬ مدرن کامبت را اجرا کنید.