مقایسه گوشی های آیفون

تماشا کنید: مقایسه گوشی های آیفون از ابتدا تاکنون (بخش اول)

در این مطلب قصد داریم تمامی گوشی های آیفون که تاکنون ساخته شده است را با یکدیگر مقایسه کنیم. در بخش اول، از آیفون 2G تا آیفون 5 اس را مشاهده می‌کنید.

در سال 2007 میلادی، استیو جابز فقید، اولین گوشی آیفون را با نام آیفون 2G رونمایی کرد. این گوشی عصر جدیدی در صنعت تولید گوشی های هوشمند را آغاز کرد و انقلابی در این صنعت به وجود آورد. نمایشگر چند لمسی 3.5 اینچی، ویژگی منحصربه‌فردی بود که آن زمان نمونه‌اش در بازار وجود نداشت. طی این سال‌ها گوشی های آیفون تغییرات زیادی کردند تا به امروز که به گوشی آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس رسیدیم.

اکنون قصد داریم در گجت نیوز تمامی گوشی های آیفون که از ابتدا تاکنون عرضه شده‌اند را مقایسه کنیم. در بخش اول به سراغ جعبه‌گشایی آیفون 2 جی، آیفون 3 جی، آیفون 3 جی اس، آیفون 4، آیفون 4 اس، آیفون 5 و آیفون 5 اس رفته‌ایم. با بزرگ‌ترین مقایسه آیفون های اپل همراه ما باشید.

ویدیوی مقایسه گوشی های آیفون 2G تا آیفون 5s

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. میشه نام منبع این ویدیو را بگید

  2. بسیار زیبا و عالی بود
    منتظر ویدیو های دوم و سوم هستم

  3. داداش چرا تو همه کلیپات جوری جلوه میدی ک انگار خودت نسشتی این کاروو انجام میدی؟ خب همه میدونن کلیپا از یوتوپ میگیری صدا روشون میزاری ،خب لازم نیس بگی گرونترین ویدویا یا پرخرج ترین کلیپو درست کردی.