اپلیکیشن Gradient

دانلود اپلیکیشن Gradient ؛ برنامه گرادینت برای تشخیص شباهت با افراد مشهور

اپلیکیشن Gradient که اخیرا مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است، از قابلیتی بهره می‌برد که می‌تواند شباهت کاربران را با افراد مشهور تشخیص دهد. در ادامه می‌توانید اپلیکیشن گرادینت را دانلود کنید.

اخیرا بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی تصاویر خود را در کنار تصویری از یک فرد مشهور همچون بازیگر، خواننده، فوتبالیست و سیاست‌مدار به اشتراک می‌گذارند که به آنها بسیار شباهت دارند. این کاربران از قابلیت ویژه اپلیکیشن Gradient به نام Doppelganger استفاده می‌کنند که می‌تواند شباهت یک فرد با افراد مشهور را تشخیص دهد. در ادامه شما را با نحوه کارکرد اپلیکیشن گرادینت آشنا می‌کنیم.

نحوه کار با اپلیکیشن Gradient

اپلیکیشن Gradient

پس از دانلود و نصب اپلیکیشن گرادینت برای اینکه فرد مشهوری که با شما شباهت دارد را بیابید، می‌بایست تصویر خود یا فرد مورد نظر را در آن آپلود کنید تا این برنامه تصویر همزاد چهره شما را پیدا کند. کاربران می‌توانند به مدت 3 روز به صورت رایگان از این برنامه استفاده کنند، اما پس از گذشت محدودیت 3 روزه می‌بایست 20 دلار پرداخت شود. گفتنی است اپلیکیشن Gradient به دلیل قابلیت جدید خود در فضای مجازی ترند شده و در بین اپلیکیشن‌های رایگان اپ استور در صدر قرار دارد و همانند برنامه فیس اپ (FaceApp) که اخیرا بسیار مشهور شده بود، این برنامه نیز به شهرت جهانی دست پیدا کرده است.

امنیت Gradient

اپلیکیشن Gradient

با توجه به محبوبیت سریع اپلیکیشن گرادینت ، باز هم موضوع امنیت چنین اپیکیشن‌هایی که کاربران در آنها تصاویرشان را آپلود می‌کنند، مطرح شده است. همان موضوعی که اخیرا با برنامه فیس اپ (FaceApp) مواجه بوده‌ایم، اکنون نیز به نگرانی کاربران این برنامه تبدیل شده است، اما در بخش شرایط استفاده از اپلیکیشن Gradient درج شده است که این برنامه بر روی تصاویری که توسط فرد آپلود می‌شود، مالکیت محتوایی نخواهد داشت.

قابلیت جدید اپلیکیشن گرادینت

اپلیکیشن Gradient

طراحان این اپلیکیشن بسیار معروف قابلیت جدیدی را برای آن در نظر گرفتند که طبق آن می‌تواند با بررسی هر تصویر نوع نژاد آن فرد را تشخیص دهد؛ برای مثال اگر تصویری را برای این اپلیکیشن انتخاب کنید، می‌تواند به شما بگوید نژاد شما 45 درصد ایرانی، 22 درصد هندوستانی، 20 درصد الجزایری و 13 درصد نیز مصری است. البته نمی‌توان به واقعی بودن نتایج اطمینان داشت؛ چراکه اگر از خودتان چند سلفی بگیرید و در اختیار این اپلیکیشن قرار دهید، درصد نتایج با یکدیگر متفاوت خواهد بود. از این رو این قابلیت بیشتر جنبه سرگرمی دارد و نمی‌توان آن را یک قابلیت مهم و واقعی محسوب کرد.

دانلود اپلیکیشن Gradient

دانلود نرم افزار گرادینت

اپلیکیشن Gradient

  • تاریخ آپدیت در پلی استور : 21 اسفند 98
دانلود نسخه اندروید از گوگل پلی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با همین اپ ها عکس های مارو واررسی میکنن و همون قضیه ژنتیک

  2. 😂😂😂
    عالی بود
    خیلی خوبه
    من که وقت ام پر شده و سرگرم همین نرم افزارم

  3. وااااایی
    این خیلی خوبه
    وقت ام رو حسابی باهاش پر کردم
    لذت بخشه
    مخصوصا اگه این کارا رو دوست هات انجام بدی
    عالیه

  4. حس میکنم گجت ابولفضل پورعرب رو با فریبرز عرب نیا اشتباه گرفته