دانلود اپلیکیشن فیس اپ

دانلود اپلیکیشن فیس اپ برای اندروید و آی او اس

برنامه فیس اپ (Face App) با فیلتر پیر کردن چهره یا تغییر چهره افراد بسیار محبوب شده است. برای دانلود اپلیکیشن فیس اپ برای اندروید و آی او اس به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این روزها اگر شبکه های اجتماعی خود را باز کنید حتما عکس‌های جالبی از دوستان خود را می‌بینید که در آن تصاویر به شکل جذابی پیر شده‌اند. این عکس‌ها حاصل اپلیکیشنی به نام فیس اپ (Face App) است که این روزها ترند شده است. این اپلیکیشن محصولی از روسیه است که از دو سال پیش به خاطر مهارتش در تغییر چهره افراد محبوب شد، اما حالا دوباره فیس اپ بر سر زبان‌ها افتاده و انتشار عکس‌های پیری افراد مختلف به یک چالش همه‌گیر تبدیل شده است.

اپلیکیشن فیس اپ قابلیت‌های مختلفی دارد و تغییرات متنوعی روی عکس‌های کاربران اعمال می‌کند، اما هیچکدام به اندازه پیر کردن چهره افراد محبوب نشد و مورد استقبال قرار نگرفت. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی، به صورتی طبیعی و خیلی جالب، صورت فرد را پیر می‌کند و حتی چین و چروک‌ها نیز حالتی طبیعی دارد. برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است به اینترنت وصل شوید، یک سلفی بگیرید و بعد فیلترهای مختلفی را روی چهره خود اعمال کنید. تغییراتی که در چهره شما به وجود می‌آید واقعا شگفت‌انگیز و جذاب است.

در ادامه لینک دانلود اپلیکیشن فیس اپ برای اندروید و آی او اس همراه با لینک مستقیم را برای شما در گجت نیوز قرار دادیم و پیشنهاد می‌کنیم شما هم با دانلود فیس اپ، برای مدتی خود را سرگرم کنید.

دانلود برنامه فیس اپ

دانلود نرم افزار Face App

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. مردم ایران گندشو دراوردن توی این دو روز بخدا

  2. یه مدت بن شده بود انقدر دانلودش کردن

  3. لطفاً اول تصمیم گیری کنید بعد پست بذارید! بالاخره تعریفیه یا جاسوسیه؟! البته درک می‌کنم … زندگی مشکله و خرج گرونه و درآمد کمه و عواطف از بین رفته و هوا هم گرمه و …. هرکس دیگه‌ای هم جای شما بود قاطی می‌کرد! ….
    بیچاره گجت نیوز از دست رفت !!! گریه کنید مسلمونا!!!

  4. خودتون میگید نرم افزار جاسوسیه خودتون هم لینک دانلود میگذارید؟