بازدید سایت

افزایش بازدید سایت به قیمت از دست دادن اعتبار!

فکر می‌کنید اگر بخواهیم سئو را به یک ورزش شبیه بدانیم چه ورزشی بیشترین شباهت را به سئو خواهد داشت؟

نظرات در این مورد متفاوت است؛ برخی فکر می‌کنند سئو شبیه ورزش شطرنج است، برخی فکر می‌کنند شبیه مسابقات فوتبال است، اما به نظر می‌رسد با در نظر گرفتن سئو به عنوان یک فرآیند بلند مدت، بهینه‌سازی سایت بیشتر از هر چیزی شبیه به مسابقات دوچرخه‌سواری جاده‌ای است!

برخلاف آنچه که در تبلیغات زرد و دروغین ادعا می‌شود سئو یک ماراتن است که هیچکس از نتیجه آن اطلاع ندارد. در دنیای سئو هیچ کس نمی‌تواند تضمین کند که در زمانی مشخص به نتیجه‌ای مشخص دست پیدا می‌کند. نتیجه‌ای که در سئو حاصل می‌شود حاصل مجموعه‌ای از تلاش‌های یک درصدی برای بهتر بودن است، حاصل آمادگی بالای جسمانی (سئو تکنیکال)، رکاب زدن مداوم (تولید محتوا)، رژیم غذایی مناسب (لینک سازی) و بسیاری از عوامل دیگر که همگی در کنار هم شانس پیروزی در مسابقات را افزایش می‌دهند.

در پایان مسابقات کسی که بیشترین تلاش را کرده باشد بهترین نتایج را به دست می‌آورد. اما گاهی برخی افراد به دنبال استفاده از روش‌هایی هستند که سریع‌تر به خط پایان این مسابقات برسند. اجازه دهید با برخی از این روش‌ها آشنا شویم.

تکنیک های کلاه سیاه در لینک سازی

در سئو کلاه سیاه تکنیک‌های زیادی وجود دارد که استفاده از هر یک به منزله زیر پا گذاشتن قوانین گوگل است. قوانینی که گوگل مصرانه بر آنها تاکید می‌کند تا رضایت کاربر از جستجو خدشه‌دار نشود.

تبادل لینک، لینک سازی حلقه ای، مزرعه لینک، بک لینک PBN، پست مهمان اسپم، کامنت – لینک های اسپم و خرید بک لینک روش‌های رایج سئو کلاه سیاه در لینک سازی هستند.

شاید تا چند سال گذشته می‌توانستیم ادعا کنیم که گوگل متوجه چنین رفتارهای مشکوکی نمی‌شود، اما حالا که الگوریتم‌های آن به مرحله بلوغ رسیده‌اند تشخیص تکنیک های کلاه سیاه برای گوگل کار دشواری نیست.

بازدید سایت

تکنیک های کلاه سیاه در دنیای محتوا

برخی تصور می‌کنند که سئو کلاه سیاه تنها به تکنیک های لینک سازی کلاه سیاه محدود می‌شوند، در صورتی که این تکنیک‌ها در بحث‌های مهمی همچون سئو تکنیکال و محتوا هم به اشکال دیگری رواج دارد. تکنیک‌هایی مانند استفاده از محتوای اتوماتیک که با هدف کسب جایگاه و افزایش بازدید سایت انجام می‌شود یکی از تکنیک‌های رایج در این زمینه است.

هدف محتوایی که به صورت اتوماتیک تولید می‌شود معمولا فریب دادن ربات‌های گوگل است، اما این محتواهای حاضر و آماده‌ی بی کیفیت حتی به مذاق ربات‌های گوگل هم خوش نیست. البته محتوای اتوماتیک تنها یکی از روش‌های رایج در زمینه سئو کلاه سیاه در حوزه محتواست. تکنیک‌های دیگری هم در این زمینه وجود دارند که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

تکنیک های Bait and switch، بازنویسی ظاهری مقاله، محتوای دزدیده شده، ترفند Cloacking در محتوا و استفاده از عنوان‌های جذاب و نامرتبط برای مقالات برخی دیگر از تکنیک های کلاه سیاه در زمینه محتوا به شمار می‌روند که در بخش سئو کلاه سیاه آکادمی وبسیما به طور کامل در مورد آنها توضیح داده‌ایم.

سئو کلاه سیاه و دوپینگ؛ داستان تقلب یک قهرمان

سئو ورزشی برای سلامت و شادابی سایت شماست، اما کسانی که به دنبال گرفتن نتیجه‌های کوتاه مدت و سریع از این کانال بازاریابی دیجیتال هستند ما را به یاد دوچرخه‌سوارانی می‌اندازند که قصد دارند با دوپینگ به قهرمان مسابقات تبدیل شوند.

بازدید سایت

احتمالا نام مسابقات تور دو فرانس (Tour de France) به گوشتان خورده باشد. تور دو فرانس یا همان تور فرانسه، معتبرترین و شناخته شده‌ترین تورنمنت دوچرخه سواری جاده‌ای در دنیاست که هر سال برگزار می‌شود. در این مسابقه دوچرخه سواران باید از خط شروع در پاریس حدود 3500 کیلومتر را طی کنند و دوباره بعد از گذر از چند کشور اروپایی به پاریس برگردند. این مسابقه یک ماراتن دوچرخه سواری است.

لانس ادوارد آرمسترانگ دوچرخه سوار مشهور آمریکایی یکی از قهرمانان شناخته شده در این حوزه است. او از سال 1999 تا سال 2005 هفت بار قهرمان مسابقات تور دو فرانس شد. او که سال‌ها به عنوان مرد شماره یک این مسابقات شناخته می‌شد با گزارش آژانس مبارزه با دوپینگ آمریکا به عنوان یک ورزشکار دوپینگی شناخته شد.

بعد از انتشار این گزارش همه عناوین و افتخارات وی از او پس گرفته شد و برای همیشه از شرکت در مسابقات رسمی دوچرخه سواری محروم گردید.

سئو کلاه سفید، مسیری به سوی رستگاری

داستان دوپینگ آرمسترانگ و پس گرفتن عناوین وی دقیقا شبیه استفاده از روش‌های متقلبانه و فریبکارانه‌ای است که وبسایت‌ها برای کسب جایگاه و افزایش بازدید سایت استفاده می‌کنند، اما افسوس که این روش‌ها در بیشتر موارد به قیمت از دست دادن اعتبار آنها تمام می‌شود!

اما در دنیای سئو مسیر درست از کدام طرف است. اگر بخواهیم مسیر درست بهینه‌سازی وبسایت برای موتورهای جستجو را در 3 کلمه بیان کنیم به این عبارات می‌رسیم:

1. دانش

2. تلاش

3. صبر

در نهایت اگر به دنبال روش‌های درست و واقعی هستید پیشنهاد می‌کنیم به بخش سئو سایت در وبسیما مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.