سریال ساوت پارک

رقابت 500 میلیون دلاری برای دریافت حق پخش سریال ساوت پارک (South Park)

چند سرویس وی او دی و اشتراک ویدیو به دنبال دریافت حق پخش سریال ساوت پارک (South Park) هستند و به نظر قیمت این مجموعه کمدی به بیش از 500 میلیون دلار رسیده است!

داشتن سریال ساوت پارک برای هر شبکه یا سرویس وی او دی یک برگ برنده چشمگیر در قیاس با رقیبانش به شمار می‌رود؛ زیرا این مجموعه تلویزیونی طی دهه اخیر توانسته هر روزه بر محبوبیت خود بیفزاید و افراد بسیاری به دنبال تماشای آن هستند و به همین خاطر 500 میلیون دلار برای دریافت حق پخش این انیمیشن آنقدرها هم جای تعجب ندارد. به طور دقیق مشخص نیست چه شبکه‌ها و سرویس‌هایی به دنبال پخش South Park هستند، اما بلومبرگ در گزارش خود اشاره کرده نیمی از شرکت‌های آمریکایی فعال در این زمینه به دنبال موفقیت در مزایده حق پخش ساوت پارک هستند!

فصل 23ام سریال ساوت پارک – South Park از شبکه هولو پخش می‌شود

سریال ساوت پارک

شبکه هولو که هم‌اکنون امتیاز پخش این مجموعه را در اختیار دارد، یکی از متقاضیان اصلی دریافت حق پخش ادامه سریال South Park بوده و احتمال تداوم همکاری آن‌ها با سازندگان اثر بالا است.

داستان ساوت پارک حول چند دانش‌آموز در یک شهر دورافتاده ایالت کلورادو به نام ساوت پارک رقم می‌خورد. این مجموعه به خاطر نقیضه‌هایش از وقایع روز معروف است. به عنوان مثال در قسمت هفته قبل (باند در چین) به اعتراضات خیابانی و درگیری‌های مردم و دولت هنگ‌کنگ طی چند وقت اخیر پرداخته شد. تری پارکر و مت استون تهیه‌کنندگان اصلی مجموعه هستند و تاکنون 301 قسمت و 22 فصل از این اثر به صورت کامل پخش شده و فصل 23ام آن هم درحال پخش است. تم اصلی South Park موضوعات سیاسی، مذهبی، اجتماعی و فرهنگی روز آمریکا و بعضا سایر نقاط جهان است. این سریال با وجود ظاهر کودکانه‌اش در واقع مخصوص بزرگسالان است و صحنه‌های حاوی خشونت یا پورنوگرافی زیادی در آن وجود دارد که به هیچ‌وجه مناسب کودکان و نوجوانان نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من حتی یه قسمت تینو ندیدم خخخ