نصب آی او اس ۱۳

آی او اس ۱۳ روی بیش از ۵۰ درصد آیفون‌های اپل نصب شده است

بر اساس آخرین گزارش به دست آمده٬ آی او اس ۱۳ (iOS 13) هم اکنون روی بیش از ۵۰ درصد آیفون‌های اپل نصب شده است. همچنین انتظار می‌رود به مرور زمان بر این نرخ نیز افزوده شود.

یکی از مزیت‌های داشتن یک دیوایس آی او اسی٬ دریافت مرتب به‌روزرسانی‌های نرم افزاری است. این بدان معناست که اپل به صورت همزمان یک به‌روزرسانی را برای تمام دیوایس‌های خود عرضه می‌کند. این برخلاف پلتفرم اندروید است. البته یه استثنا هم وجود دارد؛ اگر شما صاحب یکی از گوشی‌های پیکسل باشید٬ شانس این را خواهید داشت که چند ماه پس از عرضه٬ زودتر از سایر گوشی‌ها بتوانید طعم نسخه‌ی جدید اندروید را بچشید.

نرخ نصب آی او اس ۱۳ روز به روز بیشتر می‌شود

شاید خیلی هم این خبر هیجان برانگیز نباشد بدانید که روی بیش از 50 درصد دیوایس‌های آی او اسی٬ آپدیت آی او اس ۱۳ نصب شده است. اینطور به نظر می‌رسد که 55 درصد آیفون‌هایی که طی 4 سال اخیر معرفی شده‌اند٬ هم اکنون از سیستم عامل iOS 13 قدرت می‌گیرند٬ اما این نرخ در بین تمام آیفون‌های سازگار با آخرین نسخه‌ی آی او اس 50 درصد خواهد بود.

ما انتظار داریم این نرخ به مرور زمان افزایش پیدا کند و تعداد کاربران بیشتری این نسخه از سیستم عامل موبایلی اپل را روی دیوایس‌های خود نصب کنند. البته گفته می‌شود آی او اس ٬13 یک به‌روزرسانی حامل باگ است. بسیاری از کاربران با به‌روزرسانی گوشی خود به این نسخه دچار مشکلاتی شده‌اند٬ بنابراین برخی منتظر مانده‌اند تا اپل نسخه‌ی جدیدتری را منتشر کند و در صورت رفت شدن مشکلات موجود٬ اقدام به نصب آن کنند. لازم به ذکر است که تا بدین لحظه مشکلات همه‌گیری گزارش نشده و می‌توانید با خیالی آسوده٬ گوشی آیفون خود را به آخرین نسخه‌ی آی او اس آپدیت کنید. برای آشنایی با تمام قابلیت‌های جدیدی که اپل در نسخه‌ی جدید iOS گنجانده است٬ توصیه می‌کنیم مطلب مهم‌ترین قابلیت های آی او اس 13 که باید آن‌ها را امتحان کنید را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. وقتی هیچ ایرادی نداذع و برای اکثر گوشی های اپل عرضه میشه دلیلی نداره اپدیت نکنند