پرفروش ترین کنسول بازی

پرفروش ترین کنسول بازی از سال 2005 تا 2019 (گجت تی وی)

همه ما با کنسول‌های بازی مختلف خاطرات زیادی داریم. اما در این مطلب می‌خواهیم پرفروش ترین کنسول بازی از سال 2005 تا سال 2019 را بررسی کنیم.

در گذشته رقابت بین کنسول های بازی مثل امروز نبود، اما اکنون رقابت شدیدی بین کنسول‌هایی مثل نینتندو، پلی استیشن و ایکس باکس به وجود آمده و سازندگان آنها سعی می‌کنند با ارائه بهترین عملکرد و امتیازهای مختلف، در این بازار رقابتی از یکدیگر پیشی بگیرند. با رشد شگفت‌انگیز صنعت بازی‌سازی در جهان، کنسول های بازی هم به یک ابزار برای قدرتنمایی شرکت‌ها تبدیل شده‌اند و شرکت‌های بزرگی مثل آتاری، مایکروسافت، نینتندو و سونی غول‌های این صنعت هستند.

در نسل هفتم، شرکت مایکروسافت با کنسول ایکس باکس 360 به محبوبیت و فروش بسیار زیادی دست پیدا کرد، اما در نسل هشتم کنسول سونی یعنی PS4 گوی رقابت را از ایکس باکس وان ربود و در رتبه بالاتری قرار گرفت. نینتندو هم که زمانی تا آستانه نابودی و ورشکستگی پیش رفت، اکنون با کنسول نینتندو سوییچ نجات پیدا کرده و پرفروش ترین کنسول بازی حال حاضر را از خود کرده است.

در ادامه می‌توانید ویدیوی پرفروش ترین کنسول بازی از سال 2005 تا اکنون که در سال 2019 قرار داریم را در گجت تی وی مشاهده کنید و ببینید هر یک از کنسول‌ها چه روندی را از نظر فروش در سطح جهان طی کرده‌اند.

ویدیوی پرفروش ترین کنسول بازی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*