کنفرانس 5G هواوی

کنفرانس 5G هواوی در 23 اکتبر برگزار می‌شود؛ منتظر عرضه هواوی میت ایکس باشید

کنفرانس 5G هواوی در اول آبان 98 در چین برگزار می‌شود و انتظار می‌رود در این رویداد، عرضه گوشی منعطف هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) سرانجام آغاز شود.

غول چینی دنیای فناوری، یعنی هواوی، کنفرانس 5G خود را به زودی برگزار می‌کند و انتظار می‌رود این شرکت برخی از محصولات مبتنی بر شبکه نسل پنحم خود را معرفی و عرضه کند. روز گذشته، این شرکت به طور رسمی دعوتنامه‌های خود را برای کنفرانس 5G در تاریخ 23 اکتبر 2019 (1 آبان 98) ارسال کرده است.

در کنفرانس 5G هواوی چه خبر است؟

این کنفرانس در پایگاه هواوی در چین برگزار می‌شود و طبق گمانه‌زنی‌ها قرار است هواوی رسما گوشی منعطف میت ایکس (Huawei Mate X) را عرضه کند. هواوی میت ایکس اولین بار در فوریه سال جاری میلادی معرفی شد، اما هنوز در بازار عرضه نشده است.

هواوی میت ایکس

اخیرا یک ویدیوی جعبه‌گشایی از هواوی میت ایکس در یوتیوب و شبکه های اجتماعی منتشر شده که در بسته‌بندی مشابه به آنچه از شرکت‌های چینی انتظار دارید، ظاهر شده است. با این حال، این دستگاه تا حدودی از گوشی منعطفی که در اوایل سال جاری رونمایی شد، متفاوت است. به طور دقیق، میت ایکس اکنون یک دکمه برای باز کردن صفحه نمایش تاشو دارد.

علاوه بر این ویدیوی جعبه‌گشایی، گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی میت ایکس اکنون با مشخصات سخت افزاری بهتری عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد نسخه اصلی گوشی منعطف میت ایکس از تراشه کایرین 990 به جای کایرین 980 استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، یک سنسور ToF برای تشخیص عمق میدان در نسخه جدید به کار رفته است.

هواوی میت ایکس از یک صفحه نمایش تاشوی انعطاف‌پذیر استفاده می‌کند که اندازه آن در صورت باز شدن به 8 اینچ می‌رسد. این گوشی منعطف برای اتصال 5G از یک مودم Balong 5000 5G برخوردار است. همچینن میت ایکس به یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می‌کند و ظرف مدت 30 دقیقه تا 85 درصد شارژ می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*