جعبه گشایی هواوی میت ایکس

ویدیوی جعبه گشایی هواوی میت ایکس خبر از یک تغییر بزرگ در طراحی آن می‌دهد

به تازگی ویدیوی جعبه گشایی هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) منتشر شده که بر اساس آن تغییرات جزئی در طراحی این گوشی منعطف مشاهده می‌شود.

قرار است گوشی منعطف هواوی میت ایکس (Huawei Mate X) تا پایان ماه جاری میلادی به بازار جهانی عرضه شود. اکنون یک ویدیوی جعبه گشایی غیر رسمی از هواوی میت ایکس منتشر شده که بر اساس آن، تغییرات جزئی در طراحی این گوشی منعطف را مشاهده می‌کنیم. بر اساس این ویدیوی منتشر شده و در مقایسه با نمونه‌های اولیه، هواوی دکمه باز کردن صفحه نمایش را بازطراحی کرده است. این دکمه با هایلایت نارنجی‌رنگ به چشم می‌خورد. با استفاده از این دکمه، گوشی تاشوی میت ایکس به آرامی باز می‌شود.

پس از تاخیر در عرضه گوشی منعطف سامسونگ گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold)، هواوی نیز به دلیل نگرانی از عملکرد و مقاومت میت ایکس، عرضه این محصول را به تاخیر انداخت. هواوی اعلام کرد که آزمایش‌های بیشتری را روی میت ایکس انجام می‌دهد تا از دوام و کارکرد این گوشی انعطاف پذیر مطمئن شود. حالا با انتشار این ویدیوی آنباکسینگ به نظر می‌رسد به زمان عرضه هواوی میت ایکس نزدیک شده‌ایم. همچنین یک کیف مخصوص برای نگهداری گوشی درون جعبه قرار گرفته است که جالب به نظر می‌رسد.

ویدیوی جعبه گشایی هواوی میت ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. نمیشه گفت گوشی بهش بیشتر باید تو رده تبلت ها قراربگیرن

  2. خیلی عالیه دمشون گرم