آنفالو کردن اینستاگرام

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی است که به شما در آنفالو کردن افراد کمک می‌کند

آیا زمان زیادی برای فالو یا آنفالو کردن کاربران در اینستاگرام ندارید؟ شرکت توسعه دهنده در حال آزمایش قابلیتی است که کاربران اضافی را برای Unfollow کردن به شما معرفی می‌کند.

اگر مدت‌هاست که از اینستاگرام استفاده می‌کنید، احتمالا مخاطبانی دارید که در موردشان مطمئن نیستید، برای مثال مخاطبی را که بر حسب اتفاق دنبال یا فالو کرده‌ و در حال حاضر آن را فراموش کرده‌اید.

شاید راهی برای توقف این ارتباطات غیر ضروری پیدا کرده باشید، اما توسعه دهنده‌ای به نام Jane Manchun Wong در حال کشف و آزمایش روشی‌ است که با استفاده از‌ آن می‌توانید مخاطبان خود را در گروه‌ بندی‌های مختلف قرار دهید تا بتوانید آن‌ها را به راحتی مدیریت کنید و بدون دردسر به آنفالو کردن حساب‌های کاربری مورد نظر بپردازید.

همانند بسیاری از تست‌ها، تضمینی برای استفاده گسترده از این قابلیت در آینده نزدیک وجود ندارد. با این حال، بدیهی است که اینستاگرام در آینده این ویژگی را به دیگر قابلیت‌هایش اضافه خواهد کرد.

این قابلیت به شما کمک می‌کند تا روی مخاطبین مورد علاقه خود متمرکز شوید، اما آن می‌تواند در روزهایی که ترجیح می‌دهید از طریق بخش فید به دنبال علاقه‌مندی‌های خود نگردید، هم به کمک شما بیاید. در حقیقت به کمک آن می‌‌توانید مستقیما به سراغ دسته بندی مورد نظر خود بروید. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران دوباره برگردند حتی اگر در لیست مخاطبین یا فالو کننده‌هایشان غرق شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*