گوشی پیکسل 4

گوشی پیکسل 4 قادر به فیلمبرداری 4K با نرخ 60fps نیست

گوگل در توییتی رسما تایید کرده است که گوشی پیکسل 4 (Pixel 4) قادر به فیلمبرداری 4K با نرخ 60fps نیست. این شرکت دلیل عجیبی را نیز برای عدم ارائه‌ی چنین حالت فیلمبرداری آورده است!

ظاهرا دو گوشی پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال قادر به فیلمبرداری 4K با نرخ 60fps نیستند. حالا حساب کاربری رسمی گوگل در توییتر توضیحی را در این باره منتشر کرده است.

کمبود‌های گوشی پیکسل 4 در فضای ذخیره‌سازی

هر دو گوشی به صورت پیشفرض با حافظه‌ی 64 گیگابایتی عرضه می‌شوند که به طبع بخشی از آن برای استفاده‌ی سیستم عامل و رم رزرو می‌شود. تنها گزینه‌ی ارتقاء این حافظه نیز٬ خرید یک مدل 128 گیگابایتی است که آن هم رده‌ی پایه‌ی بسیاری از گوشی‌های میان‌رده است. ضمنا در اینجا خبری از اسلات کارت حافظه‌ی میکرو اس دی نیست و بدتر این که گوگل قابلیت ذخیره‌ی عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت اصلی به صورت رایگان را نیز از این محصولات حذف کرده است. این درحالیست که حتی مدل ارزان قیمت‌تر پیکسل 3 ای نیز چنین قابلیتی را ارائه می‌کند. در هر صورت٬ متن این توییت به شرح زیر است:

سلام٬ دوربین پشتی پیکسل 4 از فیلمبرداری 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه‌لای پشتیبانی می‌کند. ما دریافته‌ایم که اکثر کاربران ویدیوهایشان را با وضوح 1080p ضبط می‌کنند٬ بنابراین تمرکزمان را به جای اضافه کردن حالت 4K 60fps روی بهبود کیفیت این وضوح گذاشته‌ایم که می‌تواند نصب یک گیگابیت ثانیه در هر دقیقه را اشغال کند.

ما کنجکاویم ببینیم گوگل این اطلاعات را از کجا به دست آورده است٬ چرا که پیکسل‌های قدیمی‌تر نمی‌توانند با نرخ 60fps و وضوح 4K فیلمبرداری کنند! آیا این شرکت در این مورد بین کاربران پیکسل نظرسنجی کرده است؟

در هر صورت٬ اپل نیز با سه مدل آیفون 11 خود خیلی بهتر عمل نکرده و به صورت پایه این محصولات را با حافظه‌ی 64 گیگابایتی ارائه کرده است. گرچه حداقل یک نسخه‌ی 256 گیگابایتی را نیز ارآئه کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. این قابلیت رو حتی s9 هم داره
    جالبه واقعا
    متاسفم

  2. واقعا عدم وجود این ویژگی در گوشی های پیکسل عجیبه

  3. خخخخ…برو خودتو جمع کن،یکم یاد بگیر از ارباب اس ۱۰ و نوت ۱۰ و هواوی