احتمال معرفی بازی دیابلو 4 (Diablo 4) در بلیزکان 2019

نمایشگاه بلیزکان 2019 از 1 نوامبر (10 آبان) آغاز می‌شود و طبق شایعات، شرکت بلیزارد از بازی دیابلو 4 (Diablo 4) رونمایی خواهد کرد. اتفاقی که بدون شک طرفداران را هیجان‌زده می‌کند.

با نزدیک شدن به نمایشگاه بلیزکان 2019، شایعات معرفی از بازی دیابلو 4 و اورواچ 2 (Overwatch 2) قوت گرفته است. عناوینی که طرفداران بی‌صبرانه منتظر آن‌ها هستند.

آیا بازی دیابلو 4 (Diablo 4) در بلیزکان 2019 رونمایی می‌شود؟

مجله آلمانی گیم‌استار در شماره اخیر خود، کتابی به نام «هنر دیابلو» را تبلیغ کرده که به صورت تصادفی، خبر از معرفی بازی دیابلو 4 می‌دهد. در این تبلیغ نوشته شده که کتاب دارای بیش از «500 تصویر هنری از بازی‌های دیابلو، دیابلو 2، دیابلو 3 و دیابلو 4 است». معرفی قسمت چهارم دیابلو چندان هم غافل گیر کننده به نظر نمی‌رسد، بلیزارد تا پیش از این همه اعلام کرده بود که در حال توسعه چند پروژه‌ مختلف از این مجموعه است.

کتاب هنر دیابلو هم‌اکنون در سایت آمازون برای پیش فروش قرار گرفته و قرار است در تاریخ 3 نوامبر (12 آبان) منتشر شود، یعنی آخرین روز برگزاری نمایشگاه بلیزکان.

بازی دیابلو 4

همچنین استریمر مشهور توییچ، مترو (Metro) نیز گفته که طرفداران در بلیزکان 2019 شاهد رونمایی از بازی دیابلو 4 و همچنین نسخه ریمستر دیابلو 2 خواهند بود. او تا پیش از هم خبر از معرفی احتمالی قسمت دوم بازی اورواچ داده بود. با اینکه نمی‌توان به شایعات اطمینان داشت اما مترو سابقه خوبی در افشاسازی اخبار مرتبط با بلیزارد و اورواچ دارد. او یک هفته قبل از برگزاری بلیزکان سال گذشته، از معرفی شخصیت جدیدی به نام اش (Ashe) خبر داده بود که درست از آب در آمد.

مترو که می‌گوید در تیم سازنده بلیزارد، یک منبع موثق دارد، به این نکته اشاره داشته که بازی اورواچ 2 در بلیزکان امسال با یک تریلر سینمایی رونمایی می‌شود. در این تریلر، شخصیت‌هایی همچون Mei ،Tracer و Winston حضور خواهند داشت. او همچنین وعده وجود بخش‌هایی همچون PvE را داده است. این بازی دارای یک سیستم ارتقای جدید برای شخصیت‌ها نیز خواهد بود. مترو همچنین اضافه کرده که نام این بازی، Overwatch 2 است و یک بسته الحاقی یا مشابه آن برای نسخه اول محسوب نمی‌شد.

بازی دیابلو 4

اورواچ

مدتی پیش هم اعلام شد که بلیزارد در حال توسعه یک بازی شوتر اول شخص از مجموعه استارکرفت (Starcraft) بوده اما در نهایت آن را کنسل کرده است تا تمرکز کامل خود را بر روی بازی دیابلو 4 و اورواچ 2 قرار دهد. با آغاز نمایشگاه بلیزکان، جزئیات بیشتری در این رابطه منتشر خواهد شد.

بلیزارد در چند مدت اخیر، وضعیت نامناسبی را تجربه کرده است. آن‌ها مدتی پیش یکی از بازیکنان بازی Hearthstone را به دلیل ابراز بیانات سیاسی در رابطه با اعتراضات اخیر هنگ کنگ، محروم کرده بودند (و همچنین کاربرانی که در این رابطه در توییچ صحبت می‌کردند). رونمایی ضعیف از بازی موبایل Diablo Immortal و شایعاتی پیرامون عدم اجازه به کاربران برای حذف اکانت بتل دات نت نیز باعث شده تا نگاه‌ها به سوی این شرکت بزرگ به شدت منفی باشد.

بلیزارد برای بازگشت به مسیر درست، نیاز به معرفی چند بازی بزرگ دارد و نمایشگاه بلیزکان بهترین مکان برای انجام این کار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*