چری تیگو 7

تصاویری از نسل جدید چری تیگو 7 منتشر شد

اخیرا تصاویری از نسل جدید چری تیگو 7 منتشر شد که نشان می‌دهد نسل جدید این کراس اوور چینی نسبت به قبل با تغییرات زیادی همراه شده است. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

اخیرا تصاویری منتسب به کراس اوور کامپکت جدید شرکت چری چین منتشر شد که باید این خودرو را نسل جدید کراس اوور چری تیگو 7 دانست؛ چراکه در عقب این خودرو شاهد نوشته Tiggo 7 هستیم که البته طبق اعلام مسئولان چری نام جدیدی برای این نسل در نظر گرفته می‌شود، اما در حال حاضر باید آن را نسل جدید تیگو 7 بدانیم. تصاویر منتشر شده به خوبی نشان می‌دهد که تیگو 7 جدید نسبت به نسل فعلی با تغییرات زیادی همراه بوده است.

مشخصات چری تیگو 7 جدید

چری تیگو 7

در نمای جلویی این خودرو شاهد یک جلوپنجره 6 ضلعی هستیم که طراحان در قسمت داخلی آن از قطعات کرومی به شکل ستاره استفاده کردند و در دو طرف آن نیز چراغ‌های باریک LED وجود دارد. همچنین در دو طرف سپر جلو قسمتی سه‌بعدی با مه‌شکن‌هایی به شکل دو نوار LED دیده می‌شود که ظاهر جذابی را به وجود آورده است. پروفیل جانبی این کراس اوور نیز با نسل فعلی دارای تفاوت‌هایی است و همچنین طراحان برای این خودرو از سقف شناور استفاده کرده‌اند. در عقب خودرو نیز شاهد سبک طراحی متفاوتی هستیم که چراغ‌های باریک به یکدیگر متصل شده‌اند و به کراس اوور تیگو 8 شباهت زیادی دارند.

چری تیگو 7

تفاوت بخش عقب تیگو 7 نسبت به تیگو 8، استفاده از طراحی ساده‌تر سپر با سر اگزوزهای کوچک در پایین این کراس اوور است. چری تیگو 7 دارای طولی برابر با 4500 میلی‌متر و عرض حدود 1.746 میلی‌متر است که به غیر از ارتفاع از لحاظ ابعاد با نسل فعلی خود تفاوت زیادی ندارد. فاصله محوری این خودرو همانند گذشته 2.670 میلی‌متر است، اما فاصله عرضی محورها اندکی افزایش پیدا کرده است.

چری تیگو 7 در نسل جدید خود بر اساس نوع تیپ‌ها از رینگ‌های 17، 18 و 19 اینچی با طرح‌های مختلف بهره خواهد بود. از امکانات تیپ‌های مختلف این خودرو می‌توان به شیشه‌های دودی، سانروف پانورامیک، آنتن کوسه‌ای، سنسورهای پارک جلو و عقب در کنار امکانات مختلف دیگر اشاره کرد. این کراس اوور چینی از دو نوع موتور 4 سیلندر توربوشارژ 1.5 لیتری با قدرت 156 اسب بخار و 1.6 لیتری با قدرت 197 اسب بخار برخوردار خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در خصوص زمان معرفی رسمی، زمان عرضه به بازار و قیمت آن در دست نیست و باید تا انتشار اطلاعات رسمی منتظر ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واقعابریدخجالت بکشیداین ماشینه خداییش.تاکی آخه،کی گورتون گم میشه ماراحت شیم

  2. واوووو خدای من چری عجب طراحی خفنی انجام داده