محبوب ترین شبکه های اجتماعی

محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان از سال 2003 تا 2019 (گجت تی وی)

در حال حاضر چند میلیارد نفر در سراسر جهان در شبکه های اجتماعی عضو هستند. در این مطلب می‌خواهیم محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان را از سال 2003 تا 2019 بررسی کنیم.

امروز دیگر شبکه های اجتماعی به جزئی از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند و بیشتر مردم، شخصیت‌های معروف و حتی کسب و کارها در این شبکه‌ها فعالیت می‌کنند. در سال‌های اخیر با توجه به افزایش روزافزون تعداد کاربران اینترنت در سراسر جهان، تعداد کاربران شبکه های اجتماعی نیز روند رو به رشدی داشته و طبق آمار، چند میلیارد نفر در انواع شبکه های اجتماعی عضویت دارند.

تنوع شبکه های اجتماعی نیز در این سال‌ها بسیار بیشتر شده و هر یک از شبکه‌ها در برخی کشورها بیشتر محبوب هستند. به همین بهانه اکنون قصد داریم محبوب ترین شبکه های اجتماعی در جهان را از سال 2003 تا 2019 بررسی کنیم. همانطور که احتمالا می‌دانید، در حال حاضر فیس بوک و اینستاگرام بیشترین محبوبیت و بیشترین تعداد کاربر را در سراسر جهان دارند و در ایران نیز می‌توان گفت اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی است. شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo)، تیک تاک، توییتر، پینترست، اسنپ چت و لینکدین از دیگر شبکه های اجتماعی محبوب این روزها بین کاربران سراسر جهان هستند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان از سال 2003 تا 2019 را در گجت تی وی مشاهده کنید.

محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*