پرواز آزمایشی تاکسی پرنده لیلیوم

پرواز آزمایشی تاکسی پرنده لیلیوم با موفقیت انجام شد

تاکسی پرنده لیلیوم (Lilium) نخستین پرواز آزمایشی خودش را با موفقیت پشت سر گذاشته است.. این تاکسی با سرعتی بیش از 100 کیلومتر بر ساعت پرواز می‌کند.

بر اساس آخرین گزارش‌ها تاکسی پرنده لیلیوم اولین مرحله‌ی آزمایش پرواز خود را با موفقیت به پایان رسانده است. اینک لیلیوم جت با سرعتی بیش از 100 کیلومتر بر ساعت در حال پرواز است. اکنون این شرکت فیلم‌ جدیدی از پرواز این جت را به اشتراک گذاشت و اعلام کرد که اولین مرحله‌ی آزمایش پرواز با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

لیلیوم به مدت چند سال روی پرواز و فرود افقی این تاکسی پرنده کار کرده است، تا آنکه بهار امسال، تصاویر اولین پرواز موفق این تاکسی منتشر شد. این ویدیو و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند که لیلیوم توانسته پرواز و فرود افقی موفقی را پشت سر بگذارد.

طبق گفته‌ این شرکت، لیلیوم جت بیش از 100 تست زمینی و پرواز و همچنین تست‌های ایمنی را با موفقیت به اتمام رسانده و اکنون وارد مرحله دوم آزمایشات شده است. در مرحله دوم حداکثر سرعت پرواز آن مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

لیلیوم جت از 36 موتور الکتریکی بهره می‌برد که به آن 2000 اسب بخار نیرو می‌بخشد و اجازه می‌دهد که با حداکثر سرعت 300 کیلومتر بر ساعت حرکت کند. این جت پتانسیل حمل 5 سرنشین را دارد و هیچ آلاینده‌ای تولید نمی‌کند.

شرکت سازنده لیلیوم جت قصد دارد تا در سال 2025 فروش را آغاز کند و تا آن زمان امیدوار است که هرسال صدها جت تولید کند. همچنین این شرکت قصد دارد که از حالا تا سال 2025 حدود 500 موقعیت شغلی جدید ایجاد کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*