موتو وان هایپر

موتو وان هایپر در راه است؛ گوشی جدید موتورولا مجهز به دوربین پاپ آپ

اطلاعات تازه‌ای از نخستین گوشی موتورولا با دوربین پاپ آپ به بیرون درز کرد؛ اینکه نامش موتو وان هایپر (Moto One Hyper) است و ظاهرا با اندروید 10 عرضه می‌شود.

دوربین‌های موتو وان هایپر این گوشی را از سایر محصولات موتورولا متمایز جلوه خواهند داد؛ زیرا دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی که مکانیسم پاپ آپ دارد و در پنل پشتی هم برای اولین بار است که این کمپانی از سنسور 64 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

رکورددار پیشین، موتورولا وان زوم بود که دوربین 48 مگاپیکسلی داشت؛ هرچند که سنسور اصلی در گوشی جدید، فقط با یک سنسور عمقی ساده همراه است و هرگونه بزرگ‌نمایی، دیجیتالی انجام خواهد شد. البته به نظر می‌رسد موتو وان هایپر، مدل ارتقا یافته‌ی موتو وان ویژن باشد؛ زیرا هر دو به جای نمایشگر آمولد، LCD دارند.

نمی‌دانیم که این یک گوشی اندروید وان خواهد بود یا خیر؟ موتو وان زوم که این‌طور نیست؛ ولی اندروید آن تا حد زیادی دست نخورده است و عمده‌ی تغییرات، به قابلیت Peek Display و ژست‌های حرکتی مربوط می‌شود. از دیگر مشخصات احتمالی موتورولا وان هایپر باید به نمایشگر 6.39 اینچی +1080p، تراشه اسنپدراگون 675، حافظه 4+128 گیگ و باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کنیم. ظاهرا حسگر اثر انگشت آن هم نور زمینه LED خواهد داشت.

کمپانی سازنده هنوز تاریخ عرضه یا قیمت موتو وان هایپر را اعلام نکرده است. البته قیمت مدل‌های وان ویژن و وان زوم به ترتیب 300 و 400 یورو بود؛ پس شاید محصول جدید با مبلغی بین این دو به فروش برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*