کالبدشکافی ایسوس روگ فون 2

کالبدشکافی ایسوس روگ فون 2 ؛ در دل یک گوشی گیمینگ چه می‌گذرد؟

ویدیوی کالبدشکافی ایسوس روگ فون 2 (Asus ROG Phone 2) نشان می‌دهد که سیستم خنک کننده این گوشی گیمینگ که اتفاقا روی آن مانور زیادی شده، چندان کارآمد نیست.

ایسوس روگ فون 2 (Asus ROG Phone 2) یک گوشی گیمینگ قدرتمند است که با قیمت حدود 900 دلار به بازار جهانی عرضه می‌شود. روگ فون 2 مشخصات یک گوشی پرچمدار بالارده را دارد. نمایشگر 6.59 اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و وضوح 2340 در 1080 پیکسل، باتری بزرگ 6 هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 30 واتی، تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، 12 گیگابایت رم، 256 یا 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین دوگانه 48 + 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از مهم‌ترین ویژگی‌های Rog Phone 2 محسوب می‌شوند.

اما اکنون قصد داریم ویدیوی کالبدشکافی ایسوس روگ فون 2 را مشاهده کنیم تا ببینیم در دل این گوشی گیمینگ قدرتمند چه می‌گذرد. همانطور که در این ویدیو می‌بینید روگ فون 2 سیستم خنک‌کننده خاصی دارد که سازندگان این گوشی نیز روی آن مانور زیادی داده‌اند. متاسفانه به دلیل حفره‌های کوچک روی پنل پشتی، ممکن است آب و گردوغبار به داخل گوشی وارد شود و بنابراین این گوشی در برابر نفوذ آب مقاوم نیست.

در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی گوشی گیمینگ ایسوس روگ فون 2 را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی کالبدشکافی ایسوس روگ فون 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*