فروش گوشی های هواوی

امسال 270 میلیون نسخه از گوشی های هواوی فروش رفته است

بنیانگذار هواوی اعلام کرده است که امسال علیرغم تحریم‌های ایالات متحده٬ 270 میلیون نسخه از گوشی های هواوی به فروش رفته است. این میزان فروش مورد نظریست که هواوی چند سال پیش برای آن هدف‌گذاری کرده بود.

اوایل هفته بود که هواوی 64 روز زودتر نسبت به سال گذشته٬ از طریق شبکه‌های اجتماعی میزان فروش تلفن‌های هوشمند خود را اعلام کرد و گذر از فروش 200 میلیون نسخه‌ای گوشی‌هایش را جشن گرفت. علیرغم اینکه هواوی در راس جنگ تجاری بین چین و ایالات متحده قرار گرفته و تحریم‌ها این شرکت را نیز شامل می‌شود٬ اما موفق شده است سهم‌خواهی خود در بازار را گسترش دهد. به گفته‌ی کارشناسان افزایش فروش گوشی های هواوی به لطف کاهش قیمت محسوس دو گوشی میت 30 و میت 30 پرو به دست آمده است.

رن ژائوفی٬ بنیان‌گذار هواوی به رسانه‌های اروپایی اعلام کرده است که هواوی موفق به فروش مجموع 270 میلیون نسخه گوشی موبایل شده است که 20 میلیون نسخه بیشتر از پیش‌بینی تحلیلگران است. با بازگشت به سال ٬2016 هواوی ادعای سفت و سختی داشت که می‌خواهد ت سال 2021 به برترین گوشی‌ساز جهان تبدیل شود و اگر سال 2019 جمعا 270 میلیون دستگاه را بفروشد٬ رسیدن به این هدف خیلی آسوده‌تر خواهد شد. این درحالیست که سامسونگ در سال 2018 موفق به فروش 290 میلیون نسخه گوشی شده بود.

میزان فروش گوشی های هواوی بیشتر نیز می‌شود

هواوی میت 30 از فناوری‌های مختلفی برخوردار است و ما امیدواریم بدون مشکل به عرضه‌ی جهانی برسد تا کاربران مختلف بتوانند از آن بهره‌مند شوند. در حال حاضر این گوشی‌ها بدون دسترسی به سرویس‌های گوگل (به خاطر تحریم‌های آمریکا) عرضه می‌شوند٬ که از همین موضوع یک مانع سخت برای فروش این محصول در غرب ساخته است. در انتهای سال٬ هواوی گوشی منعطف میت ایکس خود را رسما معرفی کرد و گفته می‌شود در فصل تعطیلات عرضه خواهد شد. با این عرضه٬ می‌توانیم شاهد افزایش هرچه بیشتر این مقدار فروش نیز باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*